XXL Nutrition

bridgen op test of niet?

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
hallo bb

had een vraag over bridgen! heb al eens bridge gedaan de normale 125mg test elke week.(6weken)

op andere boards nederlandse en americaanse hoor ik vaak dat ze bridgen met een licht middel zoals anavar of winstrol.bij mijn vorige bridge was ik 1 kilo bij gekomen op die 125mg test. normaal zou je op winny 60 gram toch 4kilo zuiver moeten kunnen winnen..

mijn vraag is dus kan je nu met winstrol bridgen of niet.

zelf denk ik niet omdat je waardes zo hoog al zijn dat winstrol n iet veel gaat doen:)

iemand goede uitleg hierover? grt

Ik neem aan dat je de compounds bedoelt naast test?

Ik zou proviron/deca/mast er naast nemen , afhankelijk van je situatie.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon test nemen

minst schadelijk

winny is dht en je test is dan totaal 0 in die 6weken dan zal je pikje ook niet meer omhoog komen

Zou het gewoon op test houden. Heb zelf een tijdje 150 mg mast erbij gehad elke week maar dit werkte voor mij k*t door de verhouding oestrogeen/androgeen ( aldus Cools :P ). Veel, heel veel last van m'n darmen gehad hierdoor dus voor mij alleen nog op 150 mg test bridgen

• Topic Starter Topic Starter
Zou het gewoon op test houden. Heb zelf een tijdje 150 mg mast erbij gehad elke week maar dit werkte voor mij k*t door de verhouding oestrogeen/androgeen ( aldus Cools :P ). Veel, heel veel last van m'n darmen gehad hierdoor dus voor mij alleen nog op 150 mg test bridgen

oke thx voor de tip:)

Bridge is om je lichaam te laten herstellen en even een soort ''deload'' qua aas zodat je erna weer goed reageert en kunt gainen. Bridge word normaal gesproken gedaan met enkel testosteron, anders is het in mijn ogen niet echt een bridge meer.

Terug
Naar boven