AndroidHealthClinic

Stoppen of bridgen?

Nooit stoppen
Stoppen is voor mietjes

Ik ga nu ook even 3 maanden off na 6 maanden on :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit alleen met het volgende: Vandaag zet ik mijn laatste sustanon met deca. De sustanon is 250mg/ml, zal ik deze gebruiken in de bridge op 200mg of Test E op 200mg. Het vervelende is dat ik Test E heb van 300mg/ml, is wat lastig met doseren misschien. En wanneer zal ik de bridge starten, ik was van plan om de sustanon door te laten lopen op 500mg per week nadat ik de laatste injectie heb gezet met Sustanon en Deca.

Ja het is beter om de sust langer te doen dan je deca. (1 week is ook wel voldoende, omdat je toch gaat bridge)

Sust moet je eigenlijk 2x per week zetten.
(Net zo als test e)

Ik zelf zou 2x per week 100mg test e zetten als je bridge dosis.
En dat is helemaal niet zo moeilijk af telezen: in jou geval 2x per week 1/3 van 1 ml.

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is beter om de sust langer te doen dan je deca. (1 week is ook wel voldoende, omdat je toch gaat bridge)

Sust moet je eigenlijk 2x per week zetten.
(Net zo als test e)

Ik zelf zou 2x per week 100mg test e zetten als je bridge dosis.
En dat is helemaal niet zo moeilijk af telezen: in jou geval 2x per week 1/3 van 1 ml.

De sust zet ik ook twee keer per week. Ik trek deze door 1 week en stap daarna over op een bridge van 200mg test E.

Zeker een keertje de bloedwaarden checken want na een dikke 7 maand on ben je waarschijnlijk niet hersteld na 3 maanden off

Terug
Naar boven