XXL Nutrition

'Brief moordverdachte bevat oproep tot heilige oorlog'

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.

Beide teksten kunnen beschouwd worden als aanwijzingen voor het vermoeden dat de man handelde vanuit een radicaal-islamitische achtergrond. Betrokkenen bij het onderzoek hebben dat vanochtend tegenover het NRC Handelsblad bevestigd. Het openbaar ministerie in Amsterdam wilde vanochtend geen mededelingen doen over de aard en de inhoud van beide brieven.

Nu.nl
 
Dus?

Had je dat niet verwacht dan?
 
Toevoeging:

Daarnaast meldt de krant dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali vanochtend bedreigd is op het adres waar zij overnachtte. Volgens de krant drukte tussen half vijf en vijf uur een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen zou door de politie zijn aangehouden en enkele uren later zijn vrijgelaten.

Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst van de e-mail luidt: "Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende." De politie onderzoekt de herkomst.
 
had dit allemaal niet in 1 topic gekunt?
beetje over-acting dit,... jammer. :(
 
Om aan te geven aan die linkse platte figuren op DBB dat het geen werk is van 'een gek, een éénling, een individu' maar iemand die met een complete groep de rest van het rattenvolk opjaagt.

Wat nou heilige oorlog? Er valt hier niks te oorlogen tenzij je van plan ben teen land in te nemen.
Tering, nog even en ik ga 'Bush kill 'em all!' roepen! ???
 
DBC heeft er al een ander topic over gemaakt MrJ, DBC is graag populistisch
 
kun je er niet 1 topic van maken dbc, t is een bb board he
 
BigNL zei:
had dit allemaal niet in 1 topic gekunt?
beetje over-acting dit,... jammer. :(

Ja dat wil jij wel hè, allers beschaafd, kleinschalig en stil houden, dat we er zo snel mogelijk maar snel over dat lijk heenstappen en zeggen: Was zo'n naar iemand, komt wel vaker voor'.

Nou niet dus, figuren zoals jij hebben onze samenleving al teveel tijd, levens en geld gekost. Lees je het toch niet, ga dan wat geld storten in een allochtonenfonds ofzo, of post wat meer op maroc.nl
 
DBC01 zei:
Ja dat wil jij wel hè, allers beschaafd, kleinschalig en stil houden, dat we er zo snel mogelijk maar snel over dat lijk heenstappen en zeggen: Was zo'n naar iemand, komt wel vaker voor'.

Nou niet dus, figuren zoals jij hebben onze samenleving al teveel tijd, levens en geld gekost. Lees je het toch niet, ga dan wat geld storten in een allochtonenfonds ofzo, of post wat meer op maroc.nl

En ga jij even ergens anders actie lopen voeren, op straat, huis, whatever!

Maar a) Dit is een bodybuilding forum, rellen over dit soort zaken kan beter ergens anders. b) JIJ bent moderator hier, die hebben een voorbeeldfunctie tegenover iedereen. ZIJ moeten voor de sfeer en orde hier op het board zorgen, zodat IEDEREEN die zich met bodybuilding bezig houdt zich hier welkom voelt.

Of houdt het board er andere ideeen op na?
 
PS: DBC01 is geen modje meer.

Maar voor de rest is het misschien ietsiepietse overdone voor elk nieuw feitje een topic te openen. En dat is niet omdat hetgeen er nu speelt monddood gemaakt dient te worden.
 
DBC01 zei:
Ja dat wil jij wel hè, allers beschaafd, kleinschalig en stil houden, dat we er zo snel mogelijk maar snel over dat lijk heenstappen en zeggen: Was zo'n naar iemand, komt wel vaker voor'.

Nou niet dus, figuren zoals jij hebben onze samenleving al teveel tijd, levens en geld gekost. Lees je het toch niet, ga dan wat geld storten in een allochtonenfonds ofzo, of post wat meer op maroc.nl

nou nou, wel een beetje heftig om te zeggen dat BigNL tijd,levens en geld kost.
Hou me ten goede, ik ben het met je standpunt eens dat er wat moet gebeuren en BigNL zal dat ook niet ontkennen denk ik.
 
DBC heeft gelijk!

Dit wil links juist, zeggen dat het maar 1 gestoorde gek is, zeggen dat alle moslims min die ene gek dit ook niet willen. Daarmee wordt weer ontkent dat er veel meer aan de hand is. Dus het is wachten op de volgende gek, en de volgende, en de volgende.

Totdat ze zeggen, goh, toch veel gekken he, hoe zou dat toch komen zeg. . . om vervolgens van de iman te horen dat zij gek zijn, en opgesloten worden als ze niet als de rest vijf keer per dag het hoofd naar mekka richten.
 
Marc W zei:
DBC heeft gelijk!

Dit wil links juist, zeggen dat het maar 1 gestoorde gek is, zeggen dat alle moslims min die ene gek dit ook niet willen. Daarmee wordt weer ontkent dat er veel meer aan de hand is. Dus het is wachten op de volgende gek, en de volgende, en de volgende.

Totdat ze zeggen, goh, toch veel gekken he, hoe zou dat toch komen zeg. . . om vervolgens van de iman te horen dat zij gek zijn, en opgesloten worden als ze niet als de rest vijf keer per dag het hoofd naar mekka richten.

Ach kijk, misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest en kan Mark het hierboven beter uiitleggen.
Dit is dus precies wat links de hele tijd doet, zeggen dat het een individu is, een gek, een extreem persoon dat uit de miljoenen Nederlanders toevallig naar voren kroop en dit heeft gedaan.

Enne Frietbakker, dit is een BB forum met een Algemene chat en conversatie-onderdeel. Waarom verbied je niet meteen de coïtus-hoek, de film & uitgaanshoek en ga zo maar door.
Waarom vraag je T niet of ie een Pure Nonsenshoek voor je opent, kun je die koppelen aan je Pure Kracht.nl en daar gaan zeuren.
 
DBC01 zei:
Enne Frietbakker, dit is een BB forum met een Algemene chat en conversatie-onderdeel. Waarom verbied je niet meteen de coïtus-hoek, de film & uitgaanshoek en ga zo maar door.
Waarom vraag je T niet of ie een Pure Nonsenshoek voor je opent, kun je die koppelen aan je Pure Kracht.nl en daar gaan zeuren.

Ach ik zou er geen moeite mee hebben als dat garehanenhok, geile hanenhok, film, uitgaan en muziek ook gesloten wordt. Daarvoor kom ik hier namelijk niet...

En kom jij dan in die purenonsens corner weer lekker populistisch doen?
 
DBC01 zei:
AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.

Beide teksten kunnen beschouwd worden als aanwijzingen voor het vermoeden dat de man handelde vanuit een radicaal-islamitische achtergrond. Betrokkenen bij het onderzoek hebben dat vanochtend tegenover het NRC Handelsblad bevestigd. Het openbaar ministerie in Amsterdam wilde vanochtend geen mededelingen doen over de aard en de inhoud van beide brieven.

Nu.nl
Wat zou er nog moeten gebeuren? Hetzelfde als in de VS, een grote aanslag? Zou dan ineens wel belangrijk worden op de agenda!
 
frietbakker zei:
DBC heeft er al een ander topic over gemaakt MrJ, DBC is graag populistisch
Beter dan het in de doofpot te stoppen ieg.


@ >DBC: zet ze vanaf nu in 1 thread aub
 
TylW zei:
Beter dan het in de doofpot te stoppen ieg.

Als je alles post in 1 topic is dat in mijn ogen nog niet in de doofpot stoppen.
 
DBC01 zei:
Ja dat wil jij wel hè, allers beschaafd, kleinschalig en stil houden, dat we er zo snel mogelijk maar snel over dat lijk heenstappen en zeggen: Was zo'n naar iemand, komt wel vaker voor'.

Nou niet dus, figuren zoals jij hebben onze samenleving al teveel tijd, levens en geld gekost. Lees je het toch niet, ga dan wat geld storten in een allochtonenfonds ofzo, of post wat meer op maroc.nl

Wat een verstand. :rolleyes:

Hoezo figuren als mij?
Leg eens uit... want zo te horen denk je me aardig te kunnen.
 
frietbakker zei:
Ach ik zou er geen moeite mee hebben als dat garehanenhok, geile hanenhok, film, uitgaan en muziek ook gesloten wordt. Daarvoor kom ik hier namelijk niet...

En kom jij dan in die purenonsens corner weer lekker populistisch doen?


Als je niet op dit fotum komt voor de verschilldende chat onderdelen, waarom reageer je hier dan in godsnaam op?!!

Ik doe niet vaak mee aan dit soort chat-gedoe, maar jij komt wel heel erg debiel over!
 
Back
Naar boven