MuscleMeat

'Brief moordverdachte bevat oproep tot heilige oorlog'

Bezoekers in dit topic

Jay Impol zei:
nou nou, wel een beetje heftig om te zeggen dat BigNL tijd,levens en geld kost.
Hou me ten goede, ik ben het met je standpunt eens dat er wat moet gebeuren en BigNL zal dat ook niet ontkennen denk ik.

Nee zeker niet, er moet zeker wat gebeuren.
Extremisten aanpakken.
De regering is helemaal niet zo makkelijk meer als de meesten denken.
Maar je kan niet alles over een kam scheren of geweld met geweld proberen op te lossen.
Of maar iedereen met een andere mening uit te schelden.
Dat is meer een uiting van frustraties dan serieus over een probleem discusseren. :rolleyes:
 
-PEOPLES- zei:
Als je niet op dit fotum komt voor de verschilldende chat onderdelen, waarom reageer je hier dan in godsnaam op?!!

Ik doe niet vaak mee aan dit soort chat-gedoe, maar jij komt wel heel erg debiel over!

Nou nou laten mekaar geen mietje noemen, maar als ik hier op de nieuw posts knop klik en er staan 5 topic's over hetzelfde, met hetzelfde slappe gelul erin ga ik me toch enigzins irriteren. Bovendien mag ik aannemen dat de mensen hier komen voor de sport.... Voor rest is er Fok! o.i.d.
 
"Maar je kan niet alles over een kam scheren."

Het probleem is dat, hoewel er ook Marokkanen zijn die dit afkeuren, er echt een grote groep bestaat die dit wel toejuigt. Dit is niet over een kam scheren, ik zeg namelijk niet dat ze allemaal zo zijn, echter wel een substantieel grotere groep dan in de politiek gedacht wordt. Ik verwijs naar de lachende Marokkanen rond het lijk, ik verwijs naar de presentator die het had over een leraar die leerlingen hoorden lachen en juigen over de dood van van Gogh, ik verwijs ook naar wat ik zelf hoor van mijn dochtertje op een school met veel Marokkanen.

Natuurlijk komen nu de Marokkanen in beeld die braaf dit afkeuren, dat zijn echter echt, heel echt, niet alle Marokkanen. En indien je bijvoorbeeld Femke H. naspreekt, en zegt, natuurlijk was dit een gestoorde gek, dan wordt die groep juist niet aangepakt. Blijft het bij, ach dit was een gek, en gebeurt het over twee jaar weer.
 
wat een meute-mentaliteit :sob:

nederland heeft juist nood aan anders denkende, koeien zijn om opgegeten te worden
 
Heilige oorlog?!


'Private exarchos meldt zich'
 
hmm... ik vraag me altijd af hoe een oorlog heilig kan zijn :scratch:
 
Socrates zei:
hmm... ik vraag me altijd af hoe een oorlog heilig kan zijn :scratch:

Hahahhahaah ja, helemaal van de pot gerukt. :toilet:
 
Back
Naar boven