Fitness Seller

Brinta of havermout

Na veel experimenten te hebben gedaan vertel ik nu een geheim.

Ik eet nu Brintamout en het is het beste combinatie die ik heb gegeten.

1/2 havermout (matig gemalen) met 1/2 brinta (uit de doos), warme melk (NIET kokend!) en 30 gram Choco Whey Isolate (van powersupplements).

Heerlijk om te eten en je geniet ervan, zelfs veel beter dan alleen Brinta of alleen Havermout.

Probeer het maar en kijk wat je ervan vindt.

goed geheim maar ik vind het niet te vreten!

kende het geheim dus al...:D

d

Havermout is lekker. Met ijskoude melk en whey. Shaken en hoppa..

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=wellen

Gewoon laten rusten in vloeistof, zodat de havermout die kan opnemen.

Ik vind het in combinatie met m'n whey-shake echt wel lekkerder dan shake op de gewone manier te nemen.

Of je het nou eerst moet koken voor opname, dat lijkt me niet bepaald geloofwaardig. Uiteindelijk koelt het product nog af tot lauwe temperaturen vooraleer je het kan eten hé.

Brinta "all the way", toch!?

euhm.. brinta en havermout moet je eerst koken, anders word het niet opgenomen

Vraag me toch af waarop je dat vandaan haalt..

Ik heb suikerziekte en nam brinta ook ongekookt, gewoon uit de doos gelijk met melk, en vergat me insuline te spuiten en me suikerspiegel ging gelijk door het plafond heen, zo hoog dat het echt niet door een beetje melk kwam.

Dus het word wel degelijk opgenomen lijkt mij.

brinta=fijngemalen havermout
ergo, brinta wordt makkelijker opgenomen door de darmen en havermout is juist daarom veel beter voor de darmen omdat het betere vezels bevat.
Mijn conclusie: hoe onbewerkter hoe beter, dus havermout verkies ik boven brinta.

ik zit nu aan de havermout met melk in een shake beker.
is goed te drinken, maar word wel een smeerboel van.

denk dat ik er wat meer melk bij moet gooien....

hmmmmmmmmmmmmm brintaaa

Op de verpakking van Quaker staat ook dat je havermout moet koken.

Als je het niet kookt komt het vet niet vrij en proef je het niet, terwijl dit vet de pap nu juist lekker maakt. Ongekookte havermout is niet te vreten. Als je het mij vraagt ben je een idioot als je het niet kookt/flink verwarmt.

Als je het niet kookt komt het vet niet vrij en proef je het niet, terwijl dit vet de pap nu juist lekker maakt. Ongekookte havermout is niet te vreten. Als je het mij vraagt ben je een idioot als je het niet kookt/flink verwarmt.

ik vind juist andersom.
gekookte havermout is :kots:

Terug
Naar boven