XXL Nutrition

Britney voor en na

Hier gatie bij mij van hangen.... :(

Zitten neppe fotos tussen...

sterf knobbeleend :twitch:

ik vind ze eigenlijk dood normaal hoor ...

mja.. zo zie je maar dat iedereen neit echt goed uit kan zien..dit zijn wel haar extreem slechste momenten.. ze heeft zowiezo een druk leven.. beetej op je lijn letten lijkt me echt vreselijk moeilijk en na zoveel werken enz heb ej soms echt behoefte om gewoon nergens om te geven en gewoon lekker lamzakken.

ik vind haar ook wel geil, gewone breezah's lopen toch ook rond met make-up om bv acne te verbergen enzo, what's the difference?

Ze heeft nog wel behoorlijke prammen :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Can you say trailertrash ?

[Link niet meer beschikbaar]

Ja en ?

EricR zei:

Lijkt me dus sterk at het trailertrash is :rolleyes: . Je moet tog wel respect hebben dat ze zoveel geld heeft verdient of ze nou lelijk is of niet. Ze is denk ik wel stiekem een financieel genie ze heeft gewoon alles uitgedacht. Doe je niet ff zomaar na. Miljoenen verdienen.

Ze loopt er bij als trailertrash. Dat ze geld heeft zegt me niks, dan kan je toch wel fatsoenlijke kleding aantrekken. Legio foto's waar ze er bij loopt als een slons, haar keuze maar als publiek figuur kan je dan commentaar verwachten.

EricR zei:
Ze loopt er bij als trailertrash. Dat ze geld heeft zegt me niks, dan kan je toch wel fatsoenlijke kleding aantrekken. Legio foto's waar ze er bij loopt als een slons, haar keuze maar als publiek figuur kan je dan commentaar verwachten.

Ach ik ga der niet verdedigen maar ik denk niet dat ze er zo bij zou lopen tenzij ze dat zelf wil.

Brrrrrrrrrrrrr,vond toen alleen dat ze wel een geile blik had.... :(
Maarre dit is met terugwerkende kracht begraven worden!! :mad:

zag ook ooit een interview met haar, en ofwel laat ze zich gewoon dom uitschijnen ofwel is ze gewoon dom, sommige uitspraken laten echt te wensen over voor een wereldster
ik vind het écht een perfect voorbeeld van een Amerikaanse breezer-teen

Santoz zei:
zag ook ooit een interview met haar, en ofwel laat ze zich gewoon dom uitschijnen ofwel is ze gewoon dom, sommige uitspraken laten echt te wensen over voor een wereldster
ik vind het écht een perfect voorbeeld van een Amerikaanse breezer-teen

Zij is ook de enige die rondloopt met mislukte tattoo's en het ook nog toegeeft 1 naam is verkeerd gespeld in het chinees en betekent nu heel iets anders :D

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Laat ze toch dragen wat ze wil. Ze was het misschien beu om met de kudde meet te lopen.

Terug
Naar boven