psycho_b
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Var zei:
EricR zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Can you say trailertrash ?
[Link niet meer beschikbaar]
EricR zei:
. Je moet tog wel respect hebben dat ze zoveel geld heeft verdient of ze nou lelijk is of niet. Ze is denk ik wel stiekem een financieel genie ze heeft gewoon alles uitgedacht. Doe je niet ff zomaar na. Miljoenen verdienen.EricR zei:

EricR zei:Ze loopt er bij als trailertrash. Dat ze geld heeft zegt me niks, dan kan je toch wel fatsoenlijke kleding aantrekken. Legio foto's waar ze er bij loopt als een slons, haar keuze maar als publiek figuur kan je dan commentaar verwachten.
Santoz zei:zag ook ooit een interview met haar, en ofwel laat ze zich gewoon dom uitschijnen ofwel is ze gewoon dom, sommige uitspraken laten echt te wensen over voor een wereldster
ik vind het écht een perfect voorbeeld van een Amerikaanse breezer-teen

Laat ze toch dragen wat ze wil. Ze was het misschien beu om met de kudde meet te lopen.EricR zei:Ze loopt er bij als trailertrash. Dat ze geld heeft zegt me niks, dan kan je toch wel fatsoenlijke kleding aantrekken. Legio foto's waar ze er bij loopt als een slons, haar keuze maar als publiek figuur kan je dan commentaar verwachten.
And what are u?Mars zei: