Fitness Seller

Britney voor en na

brrrrrrrrrrrr, maarja je ziet bijna altijd of een vrouw er goed of slecht uit zou zien zonder makeup etc. Een beetje is ok, maar het moeten geen schilderijen worden.. want die moeten hangen!

laat haar doen wat ze wil tis ook maar een mens, alleen beter pretendeert ze niet een lekker wijf te zijn en nog erger (lekker wijf pretenderen te zijn doet toch bijna elke vrouw) doet ze niet alsof ze werkelijk kan zingen en wat zinnigs te melden heeft.

hoeriesloerie

Ik vind het zo dubbel.

We 'schrikken' van Britney 'off-season' maar als we een reuzenpad van een moddervette pro-BB'er off-season zien dan hoort het er ineens erbij.

Britney is een artieste die duidelijk een verschil maakt tussen d'r tour-schema's en d'r vrije tijd...tja, haar eigen keuze om niet 24/7 de ster te willen uitstralen.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DBC01 opnieuw punten kan geven.

Zeer mooi gesproken DBC :thumb:

Britney 'on-season' is gewoon superlekker! Althans, dat is mijn mening.

Ja, ze denkt dat ze alles is ze heb kapsones en ze is nog lelijk ook

DBC01 zei:
Ik vind het zo dubbel.

We 'schrikken' van Britney 'off-season' maar als we een reuzenpad van een moddervette pro-BB'er off-season zien dan hoort het er ineens erbij.

Britney is een artieste die duidelijk een verschil maakt tussen d'r tour-schema's en d'r vrije tijd...tja, haar eigen keuze om niet 24/7 de ster te willen uitstralen.

Agreed!

Terug
Naar boven