- Waardering
- 99
Denk je dat het woord van Allah uitzonderingen maakt?
zeker,
bij uitzondering staat er wel eens wat goeds tussen, maar doorgaans is het (geplagieerde) troep.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies... Spiertje als je die sharia en die FANTASTISCHE Islam zo geweldig vindt, wat doe je hier dan nog? Niets houdt je tegen om lekker naar Marokko te emigreren.
, vreemd genoeg zie ik dan veel minder emigreer opmerkingen.Waarom zou je als moslim of sharia aanhanger gelijk moeten emigreren? Spiertje is gewoon in Nederland opgegroeid en heeft evenveel recht als jullie allemaal om hier te blijven. Alsof autochtonen nooit klagen over hun land, vreemd genoeg zie ik dan veel minder emigreer opmerkingen.

Waarom zou je als moslim of sharia aanhanger gelijk moeten emigreren? Spiertje is gewoon in Nederland opgegroeid en heeft evenveel recht als jullie allemaal om hier te blijven. Alsof autochtonen nooit klagen over hun land, vreemd genoeg zie ik dan veel minder emigreer opmerkingen.
Grappige is dat vrij veel nederlanders emigreren. Maar spiertje heeft idd evenveel recht om hier te blijven.
Echter als je zo graag wilt leven in een land waar ze die wetten hebben vraag ook ik me af waarom je dan hier zou blijven wonen?
Grappige is dat vrij veel nederlanders emigreren. Maar spiertje heeft idd evenveel recht om hier te blijven.
Echter als je zo graag wilt leven in een land waar ze die wetten hebben vraag ook ik me af waarom je dan hier zou blijven wonen?
Tja als orthodoxe Joden hun eigen wetten mogen toepassen kan je moeilijk anderen het verbieden. Blijft verder een voorstel van niks natuurlijk.
Spiertje heeft het altijd over dat in Marokko alles beter is, dat het Westen niet deugt, Allah dit, sharia dat... Hij is heel erg pro-Islam, waarom gaat ie dan niet naar een land waar alleen maar Islam-aanhangers zitten? Is vast een stuk gezelliger dan hier, tussen de 'kuffars' en al dat haramme gedoe.![]()
Tja je hebt dan twee keuzes, of je vertrekt inderdaad naar een land waar de sharia geldt, of je blijft in Nederland en probeert hier de sharia in te voeren. Spiertje vindt het misschien leuk genoeg hier in Nederland om de sharia hier te promoten. Aangezien ik gezien zou worden als een afvallige moslim hoop ik toch stiekem dat het niet luktSpiertje heeft het altijd over dat in Marokko alles beter is, dat het Westen niet deugt, Allah dit, sharia dat... Hij is heel erg pro-Islam, waarom gaat ie dan niet naar een land waar alleen maar Islam-aanhangers zitten? Is vast een stuk gezelliger dan hier, tussen de 'kuffars' en al dat haramme gedoe.![]()
.Ja er zijn ook genoeg hoogopgeleide allochtonen die emigreren maar dat terzijde. Die laatste vraag kan alleen spiertje zelf beantwoorden. Ik vind het hier in Nederland wel prima namelijk.Grappige is dat vrij veel nederlanders emigreren. Maar spiertje heeft idd evenveel recht om hier te blijven.
Precies... Spiertje als je die sharia en die FANTASTISCHE Islam zo geweldig vindt, wat doe je hier dan nog? Niets houdt je tegen om lekker naar Marokko te emigreren.
Spiertje heeft het altijd over dat in Marokko alles beter is, dat het Westen niet deugt, Allah dit, sharia dat... Hij is heel erg pro-Islam, waarom gaat ie dan niet naar een land waar alleen maar Islam-aanhangers zitten? Is vast een stuk gezelliger dan hier, tussen de 'kuffars' en al dat haramme gedoe.![]()
Tja je hebt dan twee keuzes, of je vertrekt inderdaad naar een land waar de sharia geldt, of je blijft in Nederland en probeert hier de sharia in te voeren. Spiertje vindt het misschien leuk genoeg hier in Nederland om de sharia hier te promoten. Aangezien ik gezien zou worden als een afvallige moslim hoop ik toch stiekem dat het niet lukt.

Waarom zou je als moslim of sharia aanhanger gelijk moeten emigreren? Spiertje is gewoon in Nederland opgegroeid en heeft evenveel recht als jullie allemaal om hier te blijven.
Nee denk het niet, en als het wel zo is dan hebben ze dat aan zichzelf te danken
De vooruitstrevende bisschop Rowan Williams zei in een interview met BBC-radio dat de islamitische wet, de sharia, ingezet kan worden om geschillen tussen moslims op het gebied van huwelijk en financiën op te lossen.
Ten eerste ja ik de islam zo fantastisch, en ten tweede waar heb ik ooit gezegd dat ik Marokko zo een fantastisch land vind?
Vind maar een post waarin ik dat gezegd heb leugenaar, komop ik wil wel eens zien hoe je een leugen tot waarheid kan maken.
Ten tweede Marokko heeft geen sharia, hoogstens wat elementen, dus voordat je domme uitspraken doet zou ik eerst je huiswerk maken vrouw