Fitness Seller

Britse moslims welke demonstreren tegen de cartoons

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Dit is echt uitermate schokkend. Lees de spandoeken welke ze meezeulen in de tocht. En dan moeten wij excuses aanbieden voor wat cartoons? Laat me niet lachen.

[Link niet meer beschikbaar]

Bandwidth is exceeded.....hier zijn de plaatjes op rapidshare [Link niet meer beschikbaar]

mensen nemen die shit veeeeeels te serieus

heerlijk! Zoals een poster op dat andere forum ook al zegt: hoe meer de extremisten zich laten kennen, hoe eerder de westerse bevolking aktie kan ondernemen.

En ik heb het even nagekeken in diverse Engelse kranten: de gematigde moslims reppen hier met geen woord over. Waarom wordt ook dit niet afgekeurd?

Leuk idee om allemaal een paar van die spotprents over die Islam in posterformaat uit te printen en te verspreiden.

dj_phreak zei:
En ik heb het even nagekeken in diverse Engelse kranten: de gematigde moslims reppen hier met geen woord over. Waarom wordt ook dit niet afgekeurd?

Denk dat ze bang zijn voor hun extremistische geloofsgenoten.

Ze nemen het in elk geval serieus ....

maniac zei:
Leuk idee om allemaal een paar van die spotprents over die Islam in posterformaat uit te printen en te verspreiden.

..en dan niet zeuren als een idioot zich opblaast tijdens de spits op A'dam Centraal.

Serieus, leuk dat die andere kranten zich allemaal solidair hebben verklaard met die Deense krant door die prenten zelf te publiseren, maar ik vraag me af of ze dan ook één moment hebben stilgestaan bij de mogelijke gevolgen ervan. Ik wil daarmee niet zeggen dat zij geheel verantwoordelijk zijn voor eventuele slachtoffers of een politieke crisis, maar ik geloof ook niet dat het tarten van deze figuren een verstandige daad is.

PS: misschien een idee om deze threads samen te voegen?

axestream zei:
..en dan niet zeuren als een idioot zich opblaast tijdens de spits op A'dam Centraal.

Serieus, leuk dat die andere kranten zich allemaal solidair hebben verklaard met die Deense krant door die prenten zelf te publiseren, maar ik vraag me af of ze dan ook één moment hebben stilgestaan bij de mogelijke gevolgen ervan. Ik wil daarmee niet zeggen dat zij geheel verantwoordelijk zijn voor eventuele slachtoffers of een politieke crisis, maar ik geloof ook niet dat het tarten van deze figuren een verstandige daad is.

En toegeven aan de eisen van hun om dat soort dingen niet te publiceren.
Ja ik ben een moslim en ik vind de prenten zeer smakeloos en beledigend, de meeste begreep ik niet eens. Maar ik ben blij met de vrijheid om dingen te publiceren want de prenten zijn niet serieus bedoeld, dat is het.
Als de prenten serieus bedoeld waren dan had ik het zeker wel kunnen begrijpen maar dat waren ze niet.
Het zit namelijk zo, als je grapjes gaat maken of de profeet gaat beledigen dit net zo erg is als bv grapjes maken over de slachtoffers in de tweede wereldoorlog. Persoonlijk heb ik er eigenlijk zoveel schijt aan dat ik praktisch volgende week nog stink

axestream zei:

Ik vind het altijd leuk om mensen te jennen. Vooral als ze een kort lontje hebben.

Laat die lui die niet met "ons" op kunnen schieten lekker terug gaan naar hun eigen plekkie en laat de Denen al hun betrekkingen met die moslim-landen opschorten. Laat heel Europa maar eens een statement maken, ik zie daar geen probleem in. Er wordt zwaar overdreven door die moslim-extremisten en er zijn tot nu toe geen gematigde moslims die dit gedrag openlijk afkeuren.

Die Abu gister op Nova, wat een mafkees is dat ook.....

maniac zei:
Ik vind het altijd leuk om mensen te jennen. Vooral als ze een kort lontje hebben.

Laat die lui die niet met "ons" op kunnen schieten lekker terug gaan naar hun eigen plekkie en laat de Denen al hun betrekkingen met die moslim-landen opschorten. Laat heel Europa maar eens een statement maken, ik zie daar geen probleem in. Er wordt zwaar overdreven door die moslim-extremisten en er zijn tot nu toe geen gematigde moslims die dit gedrag openlijk afkeuren.

Hier heb je nummer 1

spiertje16 zei:
En toegeven aan de eisen van hun om dat soort dingen niet te publiceren.
Ja ik ben een moslim en ik vind de prenten zeer smakeloos en beledigend, de meeste begreep ik niet eens. Maar ik ben blij met de vrijheid om dingen te publiceren want de prenten zijn niet serieus bedoeld, dat is het.
Als de prenten serieus bedoeld waren dan had ik het zeker wel kunnen begrijpen maar dat waren ze niet.
Het zit namelijk zo, als je grapjes gaat maken of de profeet gaat beledigen dit net zo erg is als bv grapjes maken over de slachtoffers in de tweede wereldoorlog. Persoonlijk heb ik er eigenlijk zoveel schijt aan dat ik praktisch volgende week nog stink

Ik vind dat geen toegeven aan hun eisen. Die bladen zouden die cartoons nooit hebben gepubliseerd als er niet zo'n ophef over was onstaan. Ik vind dat veel kwalijker dan wat die Deense krant heeft gedaan. Het is gewoon provocatie en daar schiet niemand wat mee op.

axestream zei:
Ik vind dat geen toegeven aan hun eisen. Die bladen zouden die cartoons nooit hebben gepubliseerd als er niet zo'n ophef over was onstaan. Ik vind dat veel kwalijker dan wat die Deense krant heeft gedaan. Het is gewoon provocatie en daar schiet niemand wat mee op.

Natuurlijk is het provocatie, maar het mag! het is toegestaan om dat te doen
Net zoals de moslims nu het recht hebben om er tegen te protesteren, tenminste diegene die in europa wonen.

maniac zei:

Wij kunnen wel leuk een statement maken, maar wil jij daar dan wel de prijs voor betalen? Ik snap ook niet waarom er telkens normale moslims op tv moeten komen om de daden van extremisten te veroordelen.

spiertje16 zei:
Natuurlijk is het provocatie, maar het mag! het is toegestaan om dat te doen
Net zoals de moslims nu het recht hebben om er tegen te protesteren, tenminste diegene die in europa wonen.

Daarom hoef je het nog niet te doen. Je komt zo in een vicieuze cirkel terecht. Helaas lijken er tegenwoordig weinig mensen te zijn die dit begrijpen.

axestream zei:
Daarom hoef je het nog niet te doen. Je komt zo in een vicieuze cirkel terecht. Helaas lijken er tegenwoordig weinig mensen te zijn die dit begrijpen.
Tjah zo zit de maatschapij tegenwoordig in elkaar.
Respect voor andere geloven is er niet en ook voor mensen opzich, en dan heb ik het ook over het joodse en christelijke geloof. Je mag ze inderdaad plaatsen maar je krenkt er wel veel mensen mee en dat getuigt toch niet van erg veel respect.
Maar het mag! dat moet je blijfen onthouden

Zoals ik al langer voorspel, de grote clash tussen Islam - De rest is niet veraf meer...

axestream zei:

Vrijheid van meningsuiting is een recht waar we hier in het westen erg veel waarde aan hechten en dat is terecht. Maar die vrijheid is slechts een illusie omdat mensen bang zijn voor represailles van bepaalde groeperingen en zich daarom in hun vrijheid beperkt voelen.

Juist daarom zijn die prents gemaakt en geplaatst. Om aan te tonen dat die beperking van ons recht niet gewenst is.

Terug
Naar boven