Fitness Seller

Britse moslims welke demonstreren tegen de cartoons

Corazon zei:
Ik bedoel alleen dat het niet slim zou zijn om je beeld van de islam te baseren op alleen die plaatjes.

'alsof moslims objectief zijn' :rolleyes: dat heeft niet zoveel te maken met wat ik schreef.
Ze gebruiken gewoon quotes uit de Koran hoor, of is dat ook niet objectief? :rolleyes:

Dat er nog mensen zijn die dit geloof verdedigen...

• Topic Starter Topic Starter
Lol, het moge nu wel duidelijk zijn dat we dit beeld niet alleen maar vormen dankzij plaatjes of niet? Alleen het feit dat je als geloof al zo door kan flippen dat je elke westerling dood wilt hebben dankzij een paar cartoons in een krant wilt natuurlijk al een hoop zeggen. En schijnbaar zijn plaatjes in trek ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

StillStrong zei:
Ze gebruiken gewoon quotes uit de Koran hoor, of is dat ook niet objectief? :rolleyes:

Dat er nog mensen zijn die dit geloof verdedigen...

In de koran staan ook zeker dingen die tegenwoordig niet door de beugel kunnen, maar als je de islam aanpast naar onze tijd is het nog steeds een prima geloof hoor. Alleen nemen sommige mensen de koran nog steeds te letterlijk en dan gaat het fout.

Ik ben niet de meest geschikte persoon om de islam te verdedigen, want ik ben niet gelovig. Toch heb ik niet zomaar een oordeel over iets waar ik maar heel weinig van weet, in tegenstelling tot mensen die hun oordeel klaarhebben op basis van nieuwsberichten en internetsites.

Corazon zei:
in tegenstelling tot mensen die hun oordeel klaarhebben op basis van nieuwsberichten en internetsites.

En op basis van brandende ambassades...maakt niet uit hoor kerel....we maken allemaal wel eens fouten.

Corazon zei:
In de koran staan ook zeker dingen die tegenwoordig niet door de beugel kunnen,
Ben blij dat je het ook inziet.

maar als je de islam aanpast naar onze tijd is het nog steeds een prima geloof hoor.
Tuurlijk, als je iets zo verdraait dat het 'goed' is dan is elk geloof prima. Voor mij zijn het allemaal sprookjesboeken maar zolang men die sprookjesboeken niet in realiteit brengt is het voor mijn ook allemaal prima.

Alleen nemen sommige mensen de koran nog steeds te letterlijk en dan gaat het fout.
Dus als ik je goed begrijp dan is het letterlijk nemen van de Koran hetzelfde als "haat , moord, genocide, pedofilie, verminken enzenz..." nou dan wil ik niet weten wat het figuurlijk betekend!

Ik ben niet de meest geschikte persoon om de islam te verdedigen, want ik ben niet gelovig. Toch heb ik niet zomaar een oordeel over iets waar ik maar heel weinig van weet, in tegenstelling tot mensen die hun oordeel klaarhebben op basis van nieuwsberichten en internetsites.
Ik vrees dat het meer is dan internetsites en wat nieuwsberichten kerel, mijn oordeel is gebasseerd op een hele reeks van gebeurtenissen, ook in mijn eigen omgeving, onder mijn eigen ogen.

Yzord zei:
En op basis van brandende ambassades...maakt niet uit hoor kerel....we maken allemaal wel eens fouten.

Zo kan je wel over meerdere geloven en bevolkingsgroepen iets negatiefs vinden, maar om dat gelijk dat geloof (of bevolkingsgroep) te haten is in mijn ogen niet slim.

btw. ik zie niet waar ik een fout heb gemaakt.

Corazon zei:
Zo kan je wel over meerdere geloven en bevolkingsgroepen iets negatiefs vinden, maar om dat gelijk dat geloof (of bevolkingsgroep) te haten is in mijn ogen niet slim.

btw. ik zie niet waar ik een fout heb gemaakt.

Je begaat er nu eentje....waar staat dat ik ze haat? Ik geef alleen maar aan dat ze aardig doordraaien. Op mijn sportschool zijn 70% buitenlanders en kan met allemaal goed door 1 deur. En dat is ook mijn visie over alle geloven/bevolkingsgroepen. Allemaal hand in hand door 1 deur.

spiertje16 zei:
http://palestine4arab.tripod.com/Freedom_For_Iraq.html

http://www.geocities.com/truth4ever123/pix2.htm

[Link niet meer beschikbaar]

Yzord wat probeer je te bewijzen
ik kan zo nog eens tig sites oprakelen die allemaal vol geweld staan tegen moslims.
Dat betekent toch niet gelijk dat ik alle amerikanen, joden enzv allemaal achterlijk noem en over een kam heen scheer
Vind je het vreemd dat men geweldadig wordt tegenover Moslims nadat ze zelf het slachtoffer werden van hun geweld? Zie jij Europeanen tegen Amerika vechten? Zie jij terroristen onder autochtone Europeanen of Amerikanen? Zie jij Frankrijk de oorlog verklaren tegen Groot Brit omdat ze dat volk niet mogen? Als er oorlog is dan zijn Moslims bijna ltijd betrokken, of ze zijn het slachtoffer, of ze zijn zelf de oorzaak van slachtoffers. Maar dat is zeker toeval?

Val nou niet de in de valkuil die de extremisten graven, die willen graag tweespalt zaaien tussen groeperingen die gematigder denken dan zij doen. Als zij er voor kunnen zorgen dat iedere moslim ter wereld gehaat wordt is hun doel bereikt, dat betekent namelijk dat die moslims meer geneigd zijn hun kant te kiezen. Het is 1 groot spel, die sukkels op straat hebben zelf niet door hoe zwaar ze geindoctrineerd en gemanipuleerd worden, puppets on a string.

't gaat nergens meer over.. paar spot prentjes en dit breekt uit.. nog een paar vonkjes en je hebt echt de poppen aan het dansen...

Het mogen dan wel de meest extremistische moslims zijn die zich zo uiten.. maar daarbij is het gros van de gematigden net zo verantwoordelijk dat zij hun mede mensen niet tot kalmte bedaren of zich er openlijk tegen uitspreken.

Van mij mogen ze deze lieden zo opsluiten of uitzetten en een verbod op toegang in europa geven.

Als het je hier niet bevalt.. dan ga je toch gewoon zelf terug.. duidelijk verhaal dat ze op rellen en tegengas uit zijn..

StillStrong zei:
Vind je het vreemd dat men geweldadig wordt tegenover Moslims nadat ze zelf het slachtoffer werden van hun geweld? Zie jij Europeanen tegen Amerika vechten? Zie jij terroristen onder autochtone Europeanen of Amerikanen? Zie jij Frankrijk de oorlog verklaren tegen Groot Brit omdat ze dat volk niet mogen? Als er oorlog is dan zijn Moslims bijna ltijd betrokken, of ze zijn het slachtoffer, of ze zijn zelf de oorzaak van slachtoffers. Maar dat is zeker toeval?

okthnxbye

axestream zei:
Wij kunnen wel leuk een statement maken, maar wil jij daar dan wel de prijs voor betalen? Ik snap ook niet waarom er telkens normale moslims op tv moeten komen om de daden van extremisten te veroordelen.

Een statement maken? Moeten we alles maar pikken? Ik vind het eerder laf. Tuurlijk zal ik mezelf niet opofferen, maar misschien is dat juist wel onze zwakte. Zij hebben er totaal geen moeite mee om zichzelf en een heleboel onschuldigen de dood in te jagen.

Maar je kunt beter je mond houden, want anders worden ze boos:rolleyes:

En zwijgen is toestemmen. De goede moslims weten dondersgoed dat de gehele moslimbevolking op dit gedrag wordt aangekeken. Waarom dan niet openlijk je steun aan de andere partij betuigen? Bang voor de represailles?

Euh sorry maar volgens mij zijn die affiches op die foto's fake... allemaal hetzelfde type affiche, hetzelfde lettertype, en volgens mij kan de helft van wat daar staat te betogen niet eens zo goed schrijven laat staan in het Engels. ik vind het allemaal nogal vaag....

Thanatos zei:
't gaat nergens meer over.. paar spot prentjes en dit breekt uit.. nog een paar vonkjes en je hebt echt de poppen aan het dansen...

Het mogen dan wel de meest extremistische moslims zijn die zich zo uiten.. maar daarbij is het gros van de gematigden net zo verantwoordelijk dat zij hun mede mensen niet tot kalmte bedaren of zich er openlijk tegen uitspreken.

Van mij mogen ze deze lieden zo opsluiten of uitzetten en een verbod op toegang in europa geven.

Als het je hier niet bevalt.. dan ga je toch gewoon zelf terug.. duidelijk verhaal dat ze op rellen en tegengas uit zijn..

Dat soort dingen gebeuren hier toch ook niet.
In nederland zijn de moslims hopelijk wel wat slimmer en nuchter dan die debielen in beirut enzv

maniac zei:
Een statement maken? Moeten we alles maar pikken? Ik vind het eerder laf. Tuurlijk zal ik mezelf niet opofferen, maar misschien is dat juist wel onze zwakte. Zij hebben er totaal geen moeite mee om zichzelf en een heleboel onschuldigen de dood in te jagen.

Maar je kunt beter je mond houden, want anders worden ze boos:rolleyes:

En zwijgen is toestemmen. De goede moslims weten dondersgoed dat de gehele moslimbevolking op dit gedrag wordt aangekeken. Waarom dan niet openlijk je steun aan de andere partij betuigen? Bang voor de represailles?

en inderdaad, gezien die extremisten geweld niet schuwen tegen mensen die ''overlopen''

Tegengas komt er vanzelf, duurt niet lang meer en Iran krijgt de volle laag. Om andere redenen, maar genoeg redenen wederom voor de extremisten om meer haat te zaaien. Mocht het Iraanse regime vallen dan haal je wel 1 van de grootste angels onder het radicalisme onderuit, ook al zijn gedeelten van Pakistan, Indonesie, Algerije en Egypte nog steeds brandhaarden voor meer radicalisme.

Syrie heeft in principe geen radicale bevolking, maar wordt geleid door een stelletje malloten die acties regiseren zoals het in brand steken van ambassades gisteren.

Terug
Naar boven