Zolang ze politiek zoveel van elkaar afhankelijk zijn zal dit niet gebeuren. OLIE!Santoz zei:Zoals ik al langer voorspel, de grote clash tussen Islam - De rest is niet veraf meer...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang ze politiek zoveel van elkaar afhankelijk zijn zal dit niet gebeuren. OLIE!Santoz zei:Zoals ik al langer voorspel, de grote clash tussen Islam - De rest is niet veraf meer...
Santoz zei:Zoals ik al langer voorspel, de grote clash tussen Islam - De rest is niet veraf meer...
EricR zei:Die gasten die oproepen tot geweld en haat mogen ze van mij keihard aanpakken. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar wat die leipe baardapen doen heeft niks meer te maken met vrijheid van meningsuiting, oproepen tot geweld en haatzaaien is gewoon strafbaar.
Uit elkaar rossen die groep, er is geen plek voor dat soort ideeen in onze Westerse maatschappij.
Zelda zei:Heerlijk dat het AEL nu spotprents over Joden wil maken! Moeten ze vooral doen, dan zullen ze zien dat wij er niet kinderachtig over gaan lopen krijsen en tieren. Daarbij moet ik trouwens wel zeggen dat die spotprents in die Deense krant volgens mij een stuk minder ver gingen dan grappen te maken over de holocaust, maar ok.
Ze laten zich zo ontzettend kennen. Als ze nou nooit zo moeilijk hadden gedaan over die paar lullige plaatjes had niemand ooit van die Deense krant gehoord. Ze maken het zelf erger voor Mohammed door het probleem zo op te blazen dat bijna iedereen wereldwijd die prenten nu heeft gezien, Allah zal ze dankbaar zijn.
PS: de foto's waar topicstarter het over had zijn niet meer te zien, maar als ik het goed begrijp roepen ze op tot de vernietiging van Europa? Hahaha, wat moet ik hier nog aan toevoegen? Dat bewijst toch wel dat die mensen volstrekt onredelijk zijn? Hoe moet je samenleven met mensen die wegens een paar plaatjes een continent willen vernietigen? En massabetogingen op straat wijst toch op iets anders dan een kleine minderheid lijkt me.
spiertje16 zei:Helemaal waar karma bro
Maar massa betogingen zijn het niet, een honderd demonstraten+-
Haal de ''goede'' moslims niet door de war met de extremisten
Zelda zei:PS: de foto's waar topicstarter het over had zijn niet meer te zien.
Yzord zei:[Link niet meer beschikbaar] heb ze even gesaved. Onthou dat dit moslims zijn uit Londen!
Yzord zei:
Yzord zei:Alsof moslims objectief zijn....ben bang dat het daar niet meer om draait.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat heeft niet zoveel te maken met wat ik schreef.