XXL Nutrition

Britse moslims welke demonstreren tegen de cartoons

Santoz zei:
Zoals ik al langer voorspel, de grote clash tussen Islam - De rest is niet veraf meer...

denk het niet, hoogsten wat opstootjes.
Als dat namelijk gebeurt stort de hele wereld in elkaar economisch dan en als alles economisch in elkaar stort dan is het pas goed mis

Die gasten die oproepen tot geweld en haat mogen ze van mij keihard aanpakken. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar wat die leipe baardapen doen heeft niks meer te maken met vrijheid van meningsuiting, oproepen tot geweld en haatzaaien is gewoon strafbaar.

Uit elkaar rossen die groep, er is geen plek voor dat soort ideeen in onze Westerse maatschappij.

EricR zei:
Die gasten die oproepen tot geweld en haat mogen ze van mij keihard aanpakken. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar wat die leipe baardapen doen heeft niks meer te maken met vrijheid van meningsuiting, oproepen tot geweld en haatzaaien is gewoon strafbaar.

Uit elkaar rossen die groep, er is geen plek voor dat soort ideeen in onze Westerse maatschappij.

amen

• Topic Starter Topic Starter
Wat er op de spandoeken staat is gewoon aanzetten tot haat en vernietiging van europeanen. Dit is mijn ogen gewoon terrorisme.Het wordt echt tijd dat Europa een standpunt gaat nemen, want dit gaat zeker verkeerd aflopen.

Stelletje flapdrollen....beetje achterlijk lopen doen om een paar strips. Wel joden en andere westerlingen vanaf begins af aan niet accepteren en beledigen, maar zodra wij iets niet accepteren en dat uiten, dan komen ze uit hun hol. Nou ik zeg je, ik ben er klaar voor. Kom maar op met die baarden.

Heerlijk dat het AEL nu spotprents over Joden wil maken! Moeten ze vooral doen, dan zullen ze zien dat wij er niet kinderachtig over gaan lopen krijsen en tieren. Daarbij moet ik trouwens wel zeggen dat die spotprents in die Deense krant volgens mij een stuk minder ver gingen dan grappen te maken over de holocaust, maar ok.

Ze laten zich zo ontzettend kennen. Als ze nou nooit zo moeilijk hadden gedaan over die paar lullige plaatjes had niemand ooit van die Deense krant gehoord. Ze maken het zelf erger voor Mohammed door het probleem zo op te blazen dat bijna iedereen wereldwijd die prenten nu heeft gezien, Allah zal ze dankbaar zijn.

PS: de foto's waar topicstarter het over had zijn niet meer te zien, maar als ik het goed begrijp roepen ze op tot de vernietiging van Europa? Hahaha, wat moet ik hier nog aan toevoegen? Dat bewijst toch wel dat die mensen volstrekt onredelijk zijn? Hoe moet je samenleven met mensen die wegens een paar plaatjes een continent willen vernietigen? En massabetogingen op straat wijst toch op iets anders dan een kleine minderheid lijkt me.

Zelda zei:
Heerlijk dat het AEL nu spotprents over Joden wil maken! Moeten ze vooral doen, dan zullen ze zien dat wij er niet kinderachtig over gaan lopen krijsen en tieren. Daarbij moet ik trouwens wel zeggen dat die spotprents in die Deense krant volgens mij een stuk minder ver gingen dan grappen te maken over de holocaust, maar ok.

Ze laten zich zo ontzettend kennen. Als ze nou nooit zo moeilijk hadden gedaan over die paar lullige plaatjes had niemand ooit van die Deense krant gehoord. Ze maken het zelf erger voor Mohammed door het probleem zo op te blazen dat bijna iedereen wereldwijd die prenten nu heeft gezien, Allah zal ze dankbaar zijn.

PS: de foto's waar topicstarter het over had zijn niet meer te zien, maar als ik het goed begrijp roepen ze op tot de vernietiging van Europa? Hahaha, wat moet ik hier nog aan toevoegen? Dat bewijst toch wel dat die mensen volstrekt onredelijk zijn? Hoe moet je samenleven met mensen die wegens een paar plaatjes een continent willen vernietigen? En massabetogingen op straat wijst toch op iets anders dan een kleine minderheid lijkt me.

Helemaal waar karma bro
Maar massa betogingen zijn het niet, een honderd demonstraten+-
Haal de ''goede'' moslims niet door de war met de extremisten

spiertje16 zei:
Helemaal waar karma bro
Maar massa betogingen zijn het niet, een honderd demonstraten+-
Haal de ''goede'' moslims niet door de war met de extremisten

Nee ok, maar ik heb toch de indruk dat er meer extremisten zijn dan vaak beweerd wordt. En in de moslimlanden hebben we het zeker weten over honderdduizenden of meer per land.

Ja zo maak je jezelf lekker populair - dit zijn gewoon een hoop barbaren in een democratie die zij nooit zullen begrijpen.

Maar bewijst dus wel dat er nog veel extremisten zitten , op plaatsen waar je meer gematigde Moslims verwacht. Wat mij betrefd mogen ze elke betoger die daar iets meer doet dan betogen meteen op het vliegtuig zetten.

Yzord zei:
[Link niet meer beschikbaar] heb ze even gesaved. Onthou dat dit moslims zijn uit Londen!

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Yzord opnieuw punten kan geven.

Zoals ik al dacht... achterlijke godsdienst...

spotprent contest beginnen maar?
Achterlijke bende. Het christelijk geloof wordt 10x erger belachelijk gemaakt, maar dat moet je niet serieus nemen. ( cabaratiers ) Een paar plaatjes en de halve achterlijke moslim gemeenschap is in rep en roer / vind dat dit normaal gedrag is.

zoals ik in het ander topic al zei: WO III is on it's way, helaas.. :(

Dit is wel een goeie [Link niet meer beschikbaar]

Alsof moslims objectief zijn....ben bang dat het daar niet meer om draait.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yzord zei:
Alsof moslims objectief zijn....ben bang dat het daar niet meer om draait.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik bedoel alleen dat het niet slim zou zijn om je beeld van de islam te baseren op alleen die plaatjes.

'alsof moslims objectief zijn' :rolleyes: dat heeft niet zoveel te maken met wat ik schreef.

Terug
Naar boven