El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
axestream zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:

EricR zei:[Link niet meer beschikbaar]
http://www.msnbc.msn.com/id/8959820
Dat het gaat om 1 grote orchestratie lijkt er zeker op, die foto van Mohammed als varken is gewoon een plaatje van een gekke Fransoos die meedoet aan wedstrijd waarbij je een varken moest nadoen. Wat een farce.

Dat jij als e-moslim misschien iets minder op die boards moet rondhangen en dingen aannemen van die lui en misschien zelf eens paar van die landen moet bezoek oid...Sport2000 zei:leuk dat je dat vind, maar ik geef je er nog bewijs bij ook, fatwa van grote geleerden, dat het wel gedaan word is een ander verhaal, ik benadruk hier dat het niet mag vanuit de islam, met bewijs, wat kom je dan nog meer vertellen?
wat je zegt slaat dus nergens op. dit zijn uitspraken die gedaan zijn door enkele van de meest grote geleerde die de Islam kent. zoals ik al zei; dat het niet mag zegt niet dat het niet gebeurd.Homer17 zei:Dat jij als e-moslim misschien iets minder op die boards moet rondhangen en dingen aannemen van die lui en misschien zelf eens paar van die landen moet bezoek oid...
weet je waar het bij mij vooral steekt eric. ik heb al aangegeven dat dit soort zaken door de grote geleerden word afgekeurd en als verboden word verklaard, dit zijn mensen die elke moslim dient te respecteren en volgen, aangezien ze hun hele leven hebben gegeven voor het bestuderen van de godsdienst, maar nee hoor, niemand begint na te denken als ze zien dat ze ambassades in brand zetten, kerken aanvallen, en meer van dat soort ongein,EricR zei:Inderdaad triest Sport2000, grijpen ze een foto van een maffe Fransoos aan om Europeanen er van te betichten dat we Mohammed belachelijk maken. Degenen die de straat op gingen zullen de waarheid nooit weten, die luisteren alleen maar naar hun gestoorde leiders.
Sport2000 zei:weet je waar het bij mij vooral steekt eric. ik heb al aangegeven dat dit soort zaken door de grote geleerden word afgekeurd en als verboden word verklaard, dit zijn mensen die elke moslim dient te respecteren en volgen, aangezien ze hun hele leven hebben gegeven voor het bestuderen van de godsdienst, maar nee hoor, niemand begint na te denken als ze zien dat ze ambassades in brand zetten, kerken aanvallen, en meer van dat soort ongein,
“Raak de vrouw niet aan, raak het kind niet aan, raak de man op het land
niet aan, en blijf weg van religieuze mensen, en zij die zich hebben
afgezonderd in hun gebedshuizen! Hak geen boom neer, en vernietig geen
gebedshuizen…!”
in vele landen zijn er grote groepen die zo vol zitten met haat tegen het westen om wat voor reden dan ook. ben benieuwd hoe dit verder zal gaan.

Zelda zei:Is allemaal heel leuk die theorie van jou, maar de praktijk is toch echt totaal anders. Wat kan mij het verroten wat er in de Koran allemaal voor mooie dingen staan als niemand dat boek blijkbaar goed leest? Of jij begrijpt de koran verkeerd, of die mensen daar begrijpen hem verkeerd, maar het is in ieder geval zeker dat wat jij zegt dat de ware bedoelingen en regels van de islam zijn, niet de regels zijn volgens welke de moslims die we nu op het journaal zien leven. Misschien moet je ipv ons eens de mensen in het midden-oosten koran-lessen gaan geven.![]()
Lauw zei:In de bijbel is ook geen passage te vinden die zegt dat je mensen die verstand hebben van kruiden op de brandstapel moet gooien.
Mensen overheersen graag, en religie is hier een uitstekend middel voor.
yupz en dat maakt de discussie zo langdug op dit forum, aangezien ik probeer aan te geven hoe het theoretisch zit, en daarmee duidelijkheid wil geven over de mensen die in de praktijk andere dingen doen dan de theorie zegt. je hoort mij niet zeggen dat je ongelijk hebt, ik zeg enkel wat de theorie verkondigd, that's all, dat sommige mensen op dit board zich daar gruwelijk aan lijken te irriteren is dan mijn probleem weer nietDBC01 zei:Whoa dit is nog eens een voorbeeld van iemand een spiegel voorhouden.
Precies de waarheid Sport, het kan allemaal zo mooi zijnin je theorieen van meest geleerde leiders maar de PRAKTIJK, dáár kijken wij naar en in de praktijk lijden er vrouwen, kinderen en mannen onder hen die zich in naam van Allah en Mohammed (vzmh) moorden, dreigen en tegenwoordig ook plaatjes uit de kast trekken om een half continent te mobiliseren en tegen hun leiders in te gaan. Dit beste Sport, dit is nou een staaltje massa-psychologie, een steek naar het westen van kijk: wij hebben dan wel niet de technologie maar wel de mensen om massaal oorlog te ontketenen.
Zeker een aktie van Renault en Peugeot. Hoe meer auto's er in brand gaan, hoe beter.RichardV zei:Hoor net op het nieuws dat er een frans blad nieuwe prents heeft afgedrukt.
I love the french!

Jordees zei:Hier nogmaals een bevestiging van het bericht dat deze hele cartoonhetze een opgezette haatcampagne is.
http://www.vrijspreker.nl/blog/?itemid=3506