XXL Nutrition

Shocking News Broertjes filmen hoe ze twee leeftijdgenoten martelen

Jamie Bulger, met bijna alles bewerkt wat die gastjes maar konden vinden. Die daders zijn al weer jaren op vrij voeten.

Die bedoelde ik ook, kan me vaag iets herinneren van een spoorlijn?

Edit;

The boys took Bulger on a 2.5 miles (4.0 km) walk, leading him to a canal where he sustained injuries to his head and face.[3] During the walk, the boys were seen by 38 people.[10] Bulger was clearly distressed, but most bystanders did nothing to intervene.[3] Two people challenged the older boys, but they claimed that James was a younger brother or that he was lost and they were taking him to the local police station.[11] Eventually the boys led Bulger to a railway line near the disused Walton & Anfield railway station, close to Walton Lane police station and Anfield cemetery, where they attacked him.[3]

Facts established at trial show that, at this location, one of the boys threw blue modelling paint on Bulger's face. They kicked him and hit him with bricks, stones and a 22 pounds (10.0 kg) iron bar.[12] [13] They then placed batteries in his mouth.[14] James suffered skull fractures as a result of the iron bar striking his head. However, Dr Alan Williams, the case's pathologist, speculated that James suffered so many injuries that none could be isolated as the fatal blow.[15]

Before they left him, the boys laid Bulger across the railway tracks and weighted his head down with rubble, in hopes that a train would hit him and make his death appear an accident. After Bulger's killers left the scene, his body was cut in half by a train.[16] Bulger's severed body was discovered two days later, on 14 February.[3] A forensic pathologist testified that he had died before he was struck by the train.[16]

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Edit;

****ing hell, echt ziek:
De moord op James Bulger was een gebeurtenis in Liverpool, Engeland, op 12 februari 1993, waarbij een peuter door twee jongens van tien jaar werd ontvoerd, gemarteld en vervolgens omgebracht.

Op 12 februari 1993 besloten de toen tienjarige jongens Jon Venables en Robert Thompson een dag te spijbelen en brachten hun dag door in het winkelcentrum. Ze troffen buiten een van de winkels de 2-jarige James Patrick Bulger uit het nabijgelegen Kirkby aan, die ze wisten mee te lokken terwijl zijn moeder nog in de winkel was. Iets eerder hadden ze al geprobeerd om een ander kind mee te lokken en onder een auto te duwen, maar dit was mislukt[1].
Ze liepen vier kilometer met hem. Onderweg stopten ze soms om het jongetje te schoppen, omdat hij moest huilen om zijn moeder.[bron?] Tijdens die 4 km hebben 38 getuigen hen zien lopen door de straten en enkelen van hen bemoeiden zich ermee, maar de twee jongens wisten die ooggetuigen wijs te maken dat Jamie hun broertje was. Hoewel James herhaaldelijk jammerde, deed niemand van de omstanders iets[2](zie ook omstanderseffect).
Aan het einde van de 'wandeling' stopten Jon en Robert bij een treinspoor in de buurt van het verlaten treinstation Walton & Anfield en de begraafplaats Anfield. Hier begonnen ze James zwaar te mishandelen, vermoedelijk met voorwerpen die ze eerder die dag hadden gestolen. Alles wijst erop dat ze het jongetje hard in het gezicht hebben geschopt, bakstenen tegen zijn hoofdje hebben gegooid, hem met een 10 kg zware ijzeren staaf hebben geslagen en blauwe verf in zijn ogen hebben gesmeerd. Vervolgens duwden ze batterijen in zijn mond[3][4]. In diverse kettingmails wordt ten onrechte vermeld dat James' vingers werden afgeknipt en dat de batterijen in zijn anus werden geduwd[5]. Na deze marteling lieten Jon en Robert James achter op het treinspoor, nadat ze zijn bovenlichaam eerst met puin hadden bedekt. Ze hoopten dat een trein hem zo zou overrijden, waardoor het geheel op een ongeluk zou lijken.
Twee dagen later werd James' dode en zwaar verminkte lichaam gevonden. Hij was vrijwel zeker al overleden voordat zijn lichaam door een voorbijrijdende trein doormidden werd gekliefd[6]. Mogelijk zijn schedelfracturen als gevolg van het gooien met de bakstenen de rechtstreekse oorzaak van James' dood geweest, maar de peuter had zoveel verwondingen (42) dat men dit nooit met zekerheid heeft kunnen vaststellen[7].

ik hoop er dan ook op dat die twee k*tkinderen hun leven in de bak uitzitten of terecht worden gesteld ?? want als dit zomaar kan.....Dan....Dan mag iedereen het recht in eigen handen nemen vind ik en gewoon de geweldenaars en verkrachters en kinderlokkers en verminkers ook gewoon koelbloedig koudmaken....Sorry als het gerecht dit laat lopen ..............................................(no words for this)...............................ik bedoel komaan, dat arme kleine jochie :(

Doet me denken aan de film eden lake.

omg.. vraag ik me toch af hoe die monsters aan dat idee komen.. wat geven ze die kinderen te eten/slikken/spuiten/kijken ???

sick anyway :mad:

Dat wordt een paar weekjes schoefelen.

Spuitje.

Sick, niks anders op te zegen :(

Edit;

The boys took Bulger on a 2.5 miles (4.0 km) walk, leading him to a canal where he sustained injuries to his head and face.[3] During the walk, the boys were seen by 38 people.[10] Bulger was clearly distressed, but most bystanders did nothing to intervene.[3] Two people challenged the older boys, but they claimed that James was a younger brother or that he was lost and they were taking him to the local police station.[11] Eventually the boys led Bulger to a railway line near the disused Walton & Anfield railway station, close to Walton Lane police station and Anfield cemetery, where they attacked him.[3]

Facts established at trial show that, at this location, one of the boys threw blue modelling paint on Bulger's face. They kicked him and hit him with bricks, stones and a 22 pounds (10.0 kg) iron bar.[12] [13] They then placed batteries in his mouth.[14] James suffered skull fractures as a result of the iron bar striking his head. However, Dr Alan Williams, the case's pathologist, speculated that James suffered so many injuries that none could be isolated as the fatal blow.[15]

Before they left him, the boys laid Bulger across the railway tracks and weighted his head down with rubble, in hopes that a train would hit him and make his death appear an accident. After Bulger's killers left the scene, his body was cut in half by a train.[16] Bulger's severed body was discovered two days later, on 14 February.[3] A forensic pathologist testified that he had died before he was struck by the train.[16]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jamie Bulger 2 years old

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_James_Bulger

te walgelijk voor woorden. Niks kinderen gewoon levendbegraven dat tuig :mad:

****ed for life.

sick hoor.. niet normaal zo jong en dan zoiets.

afmaken, die gaan toch alleen maar door met mensen martelen en opden duur vermoorden

t*ring hee ik word niet zo snel ergens ziek van maar ik ben echt gewoon misselijk geworden van dat verhaal...

Dat komt niet meer goed. Levenslang in de gaten houden, die psychopaatjes.

Is dat filmpje niet een keer gepost?
Zag je ook 2 personen in het bos op de grond liggen helemaal opgezwollen en bloederig en werd er met een stok geport,iemand?

10 en 11 jaar.... in Nederland zouden ze strafrechtelijk niet eens te vervolgen zijn. Hoogstens een ondertoezichtstelling

Laatst bewerkt:
Die kinderen moet je gewoon een spuitje geven, voordat ze later nog veel grotere schade doen.

Inderdaad, had daarvan nog een video gezien waarmee eentje met een hamer een gast z'n hoofd helemaal open slaat + de ander zit constant met een schroevendraaier te steken in z'n pens.

Bleek dus ook dat ze een zwangere vrouw hadden ontvoerd en diegene toen ook de hele baarmoeder eruit hadden gesneden.. wtf man. ???

Terug
Naar boven