MuscleMeat

Shocking News Broertjes filmen hoe ze twee leeftijdgenoten martelen

uhm, die daders zijn toch al terechtgesteld door het gerecht hoop ik??

• Topic Starter Topic Starter
Martelende Britse broertjes krijgen vijf jaar cel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De gruweldaden vonden plaats in dit bos.
Een Britse rechtbank vandaag twee broers van 10 en 11 jaar veroordeeld tot lange gevangenisstraffen wegens een sadistische aanval op twee andere knaapjes. De daders mishandelden hun slachtoffers van 9 en 11 jaar en dwongen hen coïtus met elkaar te hebben.

Minimaal vijf jaar cel
De rechtbank in Sheffield veroordeelde de broers tot gevangenisstraffen voor onbepaalde tijd. Ze moeten minimaal vijf jaar achter de tralies doorbrengen.

Het oudste slachtoffer overleefde de aanval ternauwernood. Hij werd belaagd met brokstukken van een stenen wasbak en liep onder meer verwondingen op aan zijn hoofd. De daders probeerden de beide slachtoffers ook te wurgen, ze schopten hen en belaagden hen met bakstenen.

Voor dood achtergelaten
Nadat de broers de plaats van het misdrijf hadden verlaten, waarschuwde het jongste slachtoffer mensen in de omgeving. Later werd het andere slachtoffer meer dood dan levend aangetroffen, liggend op zijn buik en zonder ondergoed. (anp/eb)
http://hln.be/hln/nl/960/Buitenland...-Britse-broertjes-krijgen-vijf-jaar-cel.dhtml

Goed gedrag en die kleuters zijn over 3 jaar weer op vrije voeten op zoek naar een volgend slachtoffer..

Aan t gas ermee + de parents.

vraag me altijd af hoe de ouders van de daders zijn, en hoe die reageren op de daden van hun kinderen.

Zijn meestal van die retarded ouders die vinden dat hun kindje het braafste en beste is van allemaal, wat er ook gebeurt.

Waar is het fimpje ?

OMG dit is echt niet normaal met die verhalen die ik hier hoor, is het zo lastig om je kinderen op te voeden. Heb ook echt medelijden met de mensen die dicht bij de slachoffers stonden :(

Lekker die kinderen in een kooi gooien en hun ouders laten martelen en andersom (wel filmen)

Wat een ramp zeg. Al zullen we natuurlijk nooit weten wat die andere kinderen hebben gedaan het lijkt me namelijk niet dat zoiets zomaar gebeurt of wat de ouders hebben gedaan maar dat dit zomaar is gebeurd lijkt me vrij sterk of hoe ze uberhaupt op het idee zijn gekomen. Maar alsnog lijkt het me niet de manier om zo met frustratie om te gaan en tevens zijn deze kinderen niet meer te redden dus levenslang de cel in

Ziek dit..

En ze lopen over 5 jaar weer vrij, en krijgen een andere naam..:mad:

de reactie van de politie op de feiten: "pics or it didn't happen"

Terug
Naar boven