AndroidHealthClinic

Brood voor krachtsporters!

snoob

Monstrous Giant
20 jaar lid
50 media-items 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
1.015
Lengte
1m93
Massa
126kg
brood zonder carbs is geen brood... (net als alcoholvrije wijn en vegetarisch vlees.. really ?)

Bedankt voor het delen! Ik heb wel eens beleg dat hoog is in kcal en vet en als het brood dat veel eiwitten bevat is dat ideaal natuurlijk om toch een beetje op goede protein/carbs/fat verhouding uit te komen. Ook is het makkelijk mee te nemen. Prijs vind ik ook wel meevallen, 17 boterhammen voor 3,50
Snoob, had jij ineens alle 17 boterhammen gemaakt (de hele pak dus) of heb je het in 2 delne gedaan zegmaar? Ik kan me voorstellen dat het brood droog kan worden anders..

@ Wazzup
Brood zonder carbs dan ook handig zijn? Denk alleen aan mensen die in de cut zitten. Met Brood heb je nu altijd een gemakkelijk van te voren gemaakte carbs arme tussendoortje bij.
Of je eet het voor het slapen gaan (hoog in eiwitten/vetten, dus ook ideaal) voor de afwisseling.

• Topic Starter Topic Starter
Het brood is héél vochtig, alleeja, omgekeerde van droog :) er loopt geen vocht uit ofzo haha
Ik snij er vrij dikke boterhammen van, vanochtend bvb 200gr gegeten, 66gr eiwit? meer dan kipfilet lol

haha idd erg veel zeg! Smaakt het ook lekker? Doe je er nog beleg op?

Er zit trouwens wel Lijnzaad in wat je als man voor de ckrheid beter niet teveel kan eten omdat het fyto-oestrogenen bevat, dus hopelijk zit daar niet téveel van in. Maarja zal wel meevallen

Ik kan wel gwn carbs eten en wordt nu verleidelijk om erg extra pure chocoladepasta op te gaan doen als beleg hehe ^^

Juist, van eiwitten wordt je groot

Terug
Naar boven