AndroidHealthClinic

brood

kuj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
29%
hey

nu ben ik bezig met wat droger te komen staan .
nu nam ik vroeger altijd brood met kippewit of paardevlees mee naar het werk .
nu wil wil ik een tijdje geen brood meer eten vanwege dat dat me dik maakt dus ik neem nu rijst met kip en groentjes mee .
maar dat word ik beu ,ik klop lange dagen dus zou eigenlijk iets moeten hebben dat brood vervangt toch goed is en waar je niet dik van word .
iemand een suggestie ?

hoeso maakt brood dik volgens jou?

je word niet dik van brood, net als je niet dik word van een product maar van het totaal plaatje. wel krijgen sommige mensen er een opgezette buik van als je dat bedoeld.

je zou een pasta salade met tonijn kunnen maken. of rijst met een ander soort vlees. je kunt er ook nog een keer ei doorheen doen. of varieer met de groente die je er doorheen doet. andere kruiden.
kijk gewoon eens rond in verschillende topic voor inspiratie. vooral 'post je meals (pics)' is een goeie.
succes

• Topic Starter Topic Starter
mercie zal is wat rondkijken

je word niet dik van brood, net als je niet dik word van een product maar van het totaal plaatje. wel krijgen sommige mensen er een opgezette buik van als je dat bedoeld.

je zou een pasta salade met tonijn kunnen maken. of rijst met een ander soort vlees. je kunt er ook nog een keer ei doorheen doen. of varieer met de groente die je er doorheen doet. andere kruiden.
kijk gewoon eens rond in verschillende topic voor inspiratie. vooral 'post je meals (pics)' is een goeie.
succes

waarom wel pasta's daar zitten ook glutten in wat mensen laat ''bloaten''
Niks mis met brood , een belangrijkere vraag is wat zijn je macro's en kcal wat je per dag nodig hebt, heb je die?

• Topic Starter Topic Starter
het probleem zit er echter in dat ik elke dag vroeg opsta voor men job en lange dagen doe en dan durf ik nog wel naar iets grabbelen dat niet zo goed is .
vandaar dat ik zowat aan het zoeken ben naar gezond eten dat snel klaar te maken is en dat je een hele dag kan meenemen naar het werk zonder dat warm te maken

Van brood wordt je niet dik.. van je gegrabbel wel.
Wat dacht je dan van een goed bord havermout of brinta als ontbijt en brood meenemen naar je werk.
Verder kan je rijst en pasta ook prima koud eten als salades.
Denk verder ook eens aan een mais salade of bruine bonen salade.
(mais en/of bonen+ uitje, paprika, boontjes (effe voorkoken) zooit gerookte kip of tonijn erdoorheen en eet ze!)
er zijn meer dan zat opties.

Terug
Naar boven