XXL Nutrition

Bruno

Onmogelijk. Als het nep was dan zou men een cast moeten presenteren, maar die is er niet omdat het geen acteurs waren!!

Die kerel gaat gewoon het land door en iedereen voor schut zetten met zijn keiharde, brutale Britse droge humor. Ofwel vind je dat supergrappig ofwel hou je van een ander soort humor :)

Persoonlijk kan ik er op momenten wel mee lachen :)

Wat jij wil.

ik ga hem ook bekijken, maar verwacht er niet veel van eerlijkgezegd

Onmogelijk. Als het nep was dan zou men een cast moeten presenteren, maar die is er niet omdat het geen acteurs waren!!

Die kerel gaat gewoon het land door en iedereen voor schut zetten met zijn keiharde, brutale Britse droge humor. Ofwel vind je dat supergrappig ofwel hou je van een ander soort humor :)

Persoonlijk kan ik er op momenten wel mee lachen :)

Precies. Daarom heeft het ook zo lang geduurd voordat die films eindelijk af waren.. Het kost gewoon veel tijd om goed beeldmateriaal te vergaren omdat de meeste momenten gewoon spontaan zijn. Er zullen heus wel een paar scripted stukken inzitten, maar voor het grootste gedeelte zie je gewoon de echte reacties van mensen.. dat maakt het juist zo mooi.

Misschien geldt dit voor de films wat minder, maar voor Da Ali G Show fragmenten weet ik zeker dat minstens 90% van de reacties real is.

Die met die Skinheads is idd classic, net als die met "Daniel" van de gun show.

"Hellow Daniel... vhat's your naaame?" :roflol:

Vond hem wel goed Bruno, veel meer gelachen dan Borat (die ik totaal niet grappig vond). Mss ook omdat de film "schokkerender" was en ik homo's wel aardig vind.

^ Hahahha hoe kon ik die vergeten.. :roflol:

Ali G > Borat > Bruno

En Ali G was maar matig, dan is de rest wel duidelijk.

Nog niet gezien, lijkt me niks die film :roflol:

dat is jouw mening

bruno was wel leuke film imo :)

stagevu.com kan je em online kijke

Bruno is helemaal geen film. Is gewoon een aaneenschakeling van losse fragmenten. Zaten wel een aantal grappige scènes in. O.a. in het begin met die pygmee.:roflol:

Terug
Naar boven