XXL Nutrition

Bruut: 15-jarig meisje opgesloten in mannengevangenis

moet idd een mooi feestje zijn geweest. Denk niet dat het grietje aan slapen is toegekomen die periode.

Ocharme da meiske.... leven na de *******

de mensen die haar daar gestokken hebben moeten ze laten gangbangen door wat hengsten ofzo...

Brazilie kent zo'n beetje de hardste politie ter wereld. In grote steden bestaan diverse doodseskaders die vaak voor de lol kinderen oppakken en ze daarna in een afgelegen gebied afknallen. Een typisch voorbeeld van een land waar de harde aanpak totaal niet werkt, veel van die steden behoren nog steeds tot de gevaarlijkse steden ter wereld.

:sl*t: :hitit: :P

Echt een drama! Hoe weet ze nu wie de vader zal zijn?

Goed activiteitenprogramma in die Brazilliaanse gevangenissen.;)

Brazilie kent zo'n beetje de hardste politie ter wereld. In grote steden bestaan diverse doodseskaders die vaak voor de lol kinderen oppakken en ze daarna in een afgelegen gebied afknallen. Een typisch voorbeeld van een land waar de harde aanpak totaal niet werkt, veel van die steden behoren nog steeds tot de gevaarlijkse steden ter wereld.

wat een zieke shit...

Verschrikkelijk zeg, een meisje van 15 dat meerdere malen per dag verkracht wordt. Ik kan hier echt geen grappen over maken, beetje smakeloos, eerlijk gezegd. Het zou je dochter of zusje maar geweest zijn, die bij de V&D make-up had gestolen en dit dan voor de rest van haar leven moet meedragen.
Echt een dieptepunt in detentieland.

is dus niet de eerste keer daar

van zulk nieuws word je gewoon misselijk :mad:

Luiz Inácio da Silva (27 oktober, 1945), koosnaam Lula, is de 39e en huidige president van Brazilië. Lula is verkozen als zodanig op 27 oktober 2002 met 61% van de stemmen in de tweede ronde. Hij werd formeel president op 1 januari 2003. Zijn politiek is voornamelijk links georiënteerd (sociaal-democratisch). Hij was gekozen als de meest linkse Braziliaanse president sinds João Goulart.
Luiz Inácio Lula da Silva - Wikipedia

Niet dat een rechtse regering dit niet in de hand kan werken, maar toch maar even om erop te wijzen dat dit weinig met rechts of links te maken heeft, maar eerder met slecht bestuur.

Mocht de diefstal inderdaad door haar gepleegd zijn: Eigen schuld, stelen kies jezelf voor. Geen blabla geld tekort en arm enz want dan had ze uiteindelijk ook haar geld moeten verdienen als h**r.

Beetje primitief van die politie. Ik zou wel eens willen weten wat nu uiteindelijk de lichamelijke en geestelijke schade is die ze daar op heeft gelopen.

Luiz Inácio Lula da Silva - Wikipedia

Niet dat een rechtse regering dit niet in de hand kan werken, maar toch maar even om erop te wijzen dat dit weinig met rechts of links te maken heeft, maar eerder met slecht bestuur.

Rechts of links heeft niet veel met hardheid te maken, misschien in Nederland of Belgie, maar in andere landen echt niet.
Je moet rekening houden met corruptie en met me de macht die bepaalde instelling/mensen hebben, zoiets heb je hier niet.
Kijk bv naar Rusland/sovjetunie.

Verder ken ik die Lula niet echt, maar ik heb tijdje geleden een reportage/documentaire gezien over Brazilie en daar waren paar waar ze paar mensen uit die sloppenwijken aan het woord lieten en daar waren ze tevreden over hem.

echt te ziek voor woorden....:mad:

Mocht de diefstal inderdaad door haar gepleegd zijn: Eigen schuld, stelen kies jezelf voor. Geen blabla geld tekort en arm enz want dan had ze uiteindelijk ook haar geld moeten verdienen als h**r.

Vind dit wel heel erg kort door de bocht. Zoals ik al in een eerdere post zei: Als je zusje je vertelde dat ze had make-up had gestolen bij de V&D en daarna een maand lang werd verkracht door tientallen mannen, zou je dan ook zo'n reactie posten?

Ze is verdomme 15, dat meisje hoort in de schoolbanken te zitten, en niet voor het leven getekend te zijn.

Alsof je een stuk vlees tussen hongerige leeuwen gooit.

Ik ken genoeg meisjes die de hele dag door liegen om continue gepaald te worden, die mogen ze van mij daar tussen gooien. Ik hoop dan echt dat die aandachtsh**ren, borderliners en discosletjes goed ziek worden van een overdosis aan pikken en een hoop sperma.

Terug
Naar boven