MuscleMeat

Bruut: 15-jarig meisje opgesloten in mannengevangenis

Vind dit wel heel erg kort door de bocht. Zoals ik al in een eerdere post zei: Als je zusje je vertelde dat ze had make-up had gestolen bij de V&D en daarna een maand lang werd verkracht door tientallen mannen, zou je dan ook zo'n reactie posten?

Ze is verdomme 15, dat meisje hoort in de schoolbanken te zitten, en niet voor het leven getekend te zijn.

Niet overal is de in de wereld zijn ons geleerde waarden en normen van toepassing of zelfs denkbaar. Het is niet correct dat het gebeurd maar er zal veel meer van dit soort zaken voorkomen in bepaalde werelddelen dan wij lezen/horen.

Ook in de betere landen gebeuren dingen die niet mogen gebeuren conform onze normen en waarden alleen dan hoor je er vaak minder over omdat er dan mogelijkheid/geld is om alles in de doofpot te stoppen.

Waar mensen zijn gebeuren gruweldaden, je doet er geen **** aan en net als de meeste mensen die je o.a. in programma's als 'gevangen in het buitenland' ziet heb ik geen medelijden mee want vaak zijn er factoren die ze zelf in de hand hadden maar niet gecontroleerd werden terwijl bepaalde landen nu eenmaal bekend staan om hun 'minder vriendelijke handelswijze'.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/zijn-geen-sl*tten-139128/index3.html

Luiz Inácio Lula da Silva - Wikipedia

Niet dat een rechtse regering dit niet in de hand kan werken, maar toch maar even om erop te wijzen dat dit weinig met rechts of links te maken heeft, maar eerder met slecht bestuur.

Ik spoor niks van 'rechts of links' in EricR's post, dus hoe bedoel je nou ?
Harde aanpak werkt niet.(of niet zo goed als men hoopt) en dat maakt geen bal uit of de regering links of rechts georienteerd is.

Ik hoor de laatste tijd meer en meer van dit soort verschrikkelijke nieuws. Wat kan dat de mens toch zo boos maken hé. Kan niet gezond zijn!

Zal dat kind dan ook een beetje op Freddy Krueger gaan lijken ? :D

dat meisje moet echt 24 uur per dag gedoet zijn
dat kan niet anders
als ik mij verveel dan neuk ik gemiddeld al 4x per dag
laat staan als 24 man zich dagen lang verveelt...

Ik spoor niks van 'rechts of links' in EricR's post, dus hoe bedoel je nou ?
Eric heeft in eerdere discussies wel eens gewezen op het beleid van Amerika dat rechtser (strengere straffen) beleid heeft. Hij zei dat dat niet werkt, en dus rechtser beleid niet werkt. Ik zei daarop steeds dat rechts of links niet persé iets met het resultaat te maken heeft, maar dat links hier in België en Nederland vaak te lichte straffen geeft waardoor de straf zijn doel mist.

Dat voorbeeld van Brazilië was alleen om aan te tonen dat ook onder links beleid het helemaal fout kan gaan, en dat harde acties (ik zie het eerder als misdaden mbt Brazilië maar goed) van politie geen typisch rechtse eigenschap hoeft te zijn...

De droom van Kim Holland.

Hopelijk had ze een soa voordat ze naar de gevangenis ging maar het omgekeerder zal wel waar zijn...

Mocht de diefstal inderdaad door haar gepleegd zijn: Eigen schuld, stelen kies jezelf voor. Geen blabla geld tekort en arm enz want dan had ze uiteindelijk ook haar geld moeten verdienen als h**r.

Eigen schuld? Ze is goddomme VIJFTIEN. Jezus...

Beetje primitief van die politie. Ik zou wel eens willen weten wat nu uiteindelijk de lichamelijke en geestelijke schade is die ze daar op heeft gelopen.

k heb een klein vermoeden... It ain't pretty.

Ze is verdomme 15, dat meisje hoort in de schoolbanken te zitten, en niet voor het leven getekend te zijn.

So true.

Ik hoop dan echt dat die aandachtsh**ren, borderliners en discosletjes goed ziek worden van een overdosis aan pikken en een hoop sperma.

Hmz, waarom zou je je doelgroep zo ondergraven jeffreyl?

Verschrikkelijk zeg, een meisje van 15 dat meerdere malen per dag verkracht wordt. Ik kan hier echt geen grappen over maken, beetje smakeloos, eerlijk gezegd. Het zou je dochter of zusje maar geweest zijn, die bij de V&D make-up had gestolen en dit dan voor de rest van haar leven moet meedragen.
Echt een dieptepunt in detentieland.

Je weet iig zeker dat ze voortaan netjes alles afrekent......

Niet overal is de in de wereld zijn ons geleerde waarden en normen van toepassing of zelfs denkbaar.

Ja laten we vooral onszelf ver verheven voelen boven de rest van de wereld. Doe niet zo naief. Wat denk je dat er hier was gebeurd als je die meid tussen een groep kerels had gezet.... :rolleyes:

Je weet iig zeker dat ze voortaan netjes alles afrekent......

Ja laten we vooral onszelf ver verheven voelen boven de rest van de wereld. Doe niet zo naief. Wat denk je dat er hier was gebeurd als je die meid tussen een groep kerels had gezet.... :rolleyes:

Dan zouden alle gevangenen het meisje rustig laten douchen en haar zelfs haar handdoek nog aanreiken, om haar vervolgens zichzelf rustig te kunnen afdrogen. Ze kon vervolgens rustig gaan slapen, zelfs naakt, als ze dat zou willen.
De reden voor al deze pracht en praal is, dat wij een enorm hoog normen- en waardengevoel hebben in dit land.;):D

Luiz Inácio Lula da Silva - Wikipedia

Niet dat een rechtse regering dit niet in de hand kan werken, maar toch maar even om erop te wijzen dat dit weinig met rechts of links te maken heeft, maar eerder met slecht bestuur.

Lula da Silva geeft wel miljarden uit om de grote steden te moderniseren. Dan vooral de sloppenwijken. Dat is ook de reden dat een zeer groot deel van de arme bevolking op hem stemt. Armoedebestrijding is een manier om in ieder geval een gedeelte van de harde criminaliteit te voorkomen.

Het beleid van de politie heeft echter geen enkele politicus invloed op, tenminste het is nog geen politicus gelukt in de laatste 30 jaar. Politie in Brazilie werkt redelijk autonoom.

Een harde aanpak is overigens niet overwegend niet links of rechts, heb dat volgen mij ook nog nooit beweerd. Ik ben gewoon geen voorstander van de harde aanpak, zeker niet omdat het te vaak leidt tot excessen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven