MuscleMeat

BSN Mass Stack

hij werkt :D

Hallo,
Heb zelf ook de BSN mass stack gebruikt en moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben van het resultaat.
Behalve van NITRIX heb ik niet echt het idee dat dat product werkt...
De No-explode geeft een lekkere drive en is nog lekker ook. Ben nu met RPM bezig en moet zeggen dat dit ook wel lekker werkt...Betere pomp als no explode en het zijn pilletjes wat veel makkelijker is om in te nemen...
Ik gebruik cell mass na de training enkel op trainingsdagen.
Het enige nadeel is dat het nogal je voedingsschema in de war kan brengen... No-explode op nuchtere maag innemen, dan trainen en na de training cellmass waarop je nog eens 20 min moet wachten alvorens je mag eten.
Om van Nitrix dan maar te zwijgen- mag je 45 min wachten en moet eveneens op nuchtere maag worden ingenomen!
Nogal veel gedoe vind ik.

Heb nu eens superpump 250 van Gaspari gekocht. Schijnt nog beter te zijn dan no- explode. Ik hou jullie op de hoogte

Heb er zelf goede ervaring mee.
Heb vorig jaar 1 stack geprobeerd en was ontzettend gegroeid. (helaas geen metingen). Daarna kreeg ik een liedoperatie en ben pas onlangs weer begonnen met trainen en heb hem gelijk weer aangeschaft.

Echter heb ik i.p.v. Nitrix, Gaspari Plasma jet....
Dus Cellmass No-Xplode and Plasma jet.

HET IS GEWELDIG...zou het iedereen aanraden, vooral Plasma Jet!!!

Wat is plasma Jet voor iets? Wat doet het precies?

bij body-health.nl is de stack van bsn 114 euro!!!
groeten.

doe nu CELLMASS + NOXPLODE stack. Daarnaast een whey ON 100% gold

heb foto's, en resultaten van gewicht bijgehouden in logje.
Na 6 weken post ik een voor en na filmpje op youtube van 6 weken (6 foto's)
en mijn gains in een xml logje.

groetjes,

Icecoldlemon.

ps: zit nu op de helft (15 dagen) van een 30 dagen kuur.
ik ben zeer tevreden met de resultaten, tot nu toe.
maar je merkt pas echt blijvende verschillen en zichtbaar na +/- 1.5 a 2 weken
intensief trainen (en veel rusten! ook belangerijk!)

groet. :eek:

Niet kopen, veel te duur en een waardeloze stack heb deze zelf gehad, cellmass werkt redelijk alleen nadat je stopt ben je het gelijk weer kwijt houdt dus alleen vocht vast ipv wat de beschrijving zegt dat het blijvend is.

Nitrixx is echt rotzooi eerste paar keer dan voel je je goed wil je er vol tegen aan, bent niet moe na een setje. Na een aantal dagen is dit voorbij en doet het niks meer met je, behalve dat ik dan last kreeg van een bloedneus!
Heb het daarna ook niet meer gebruikt.

No explode, in het begin dacht ik WOW zo hard ging het kon ineens enorm veel meer pakken maar na een aantal dagen was dit ookal over bleef wel qua gewichten hetzelfde als na die explosieve groei in die paar dagen. Nadat de stack op was ging het weer hard achteruit.

Nu 2 maanden nadat ik het gebruikt heb ben ik wat ik aangekomen ben door de stack weer kwijt. Ik trainde 4/5 x per week 1 a 2 spiergroepen per dag.

Zonde van je geld dus ik had hem voor 149 euro

Spijtig voor die ervaringen, ik heb 2 maand no-xplode gebruikt en heb alles behouden in de 4weken dat ik stopte. Nu ben ik ongeveer 4 weken weer bezig met No-xplode en nitrix, merk serieus het verschil, veel beter herstel en de no-xplode geeft nog altijd pomp. Niet het hard gaan van in het begin maar toch nog altijd dezelfde pomp. Miss bouw je gewoon te vlug resistentie op?

Terug
Naar boven