XXL Nutrition

BTW Voedsel

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
Ik hoor net op de radio dat ze de BTW tarieven voor voeding willen verhogen om consumpties te verlagen.

mooi klote dus, het eten is al niet erg goedkoop

• Topic Starter Topic Starter
Ze willen minder dikke mensen, maar houden geen rekening met sporters die de voeding nodig hebben..

dan gaan ze wss dat alleen doen op slechte voeding such as snoep/koek en shit?

lijkt me sterk dat ze dat op gezonden dingen doen :roflol: zou niet erg slim zijn als ze minder dikkers willen

Dikke mensen boeit ze geen klote, ze willen geld

Als ze het voor de gezondheid doen, zouden ze goed voedsel juist goedkoper moeten maken en junkfood duurder.

Fat tax en groente subsidie.

Ze willen minder dikke mensen, maar houden geen rekening met sporters die de voeding nodig hebben..

Ze willen helemaal geen minder dikke mensen, ze willen meer geld en dikke mensen worden gebruikt om dat te rechtvaardigen.

Zou er goed van balen als dit ook weer verhoogd word.

Potverdomme en het is nu al zo duur..
Kan ik straks aan de euroshopper kwark :mad:

Ik ga failliet

Is gewoon een eerste levensbehoefte, belachelijk om daar de btw op te verhogen.
Van wie is dat plan?

Vvd, inkomensbelasting gaat wel omlaag, maar of dat gaat compenseren?

Ze willen helemaal geen minder dikke mensen, ze willen meer geld en dikke mensen worden gebruikt om dat te rechtvaardigen.

Zou er goed van balen als dit ook weer verhoogd word.

Minder dikke mensen -> minder uitgaven zorgstelsel -> meer geld.

Je kunt ook altijd denken dat de overheid een boevenbende is die het slechtste met ons voor heeft...

Vvd, inkomensbelasting gaat wel omlaag, maar of dat gaat compenseren?
Mooi k*t dus, heb niet echt inkomen :D

Vind goed voedsel trouwens al duur genoeg en schijnt sowieso flink te gaan stijgen door de verhoogde grondstofprijzen.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Vind dat trouwens niets voor de VVD, sinds wanneer bemoeit de overheid zich met wat en hoeveel mensen willen eten?
Gewoon bezuiniginsmaatregel dus :(

Vvd is ook gewoon poep.
No offence tegen Vvd huggers.

Mooi k*t dus, heb niet echt inkomen :D

Vind goed voedsel trouwens al duur genoeg en schijnt sowieso flink te gaan stijgen door de verhoogde grondstofprijzen.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Vind dat trouwens niets voor de VVD, sinds wanneer bemoeit de overheid zich met wat en hoeveel mensen willen eten?
Gewoon bezuiniginsmaatregel dus :(
VVD geeft graag wat terug aan de rijke mens. Belasting schijf 3 moet omlaag gebracht worden, verlaging vennootschapsbelasting.
Nederland moet een belastingsparadijs voor bedrijven blijven.
[Link niet meer beschikbaar]

Daar betalen we toch allemaal graag wat meer voor?! Leven de rechtse heilstaat.

rijken zouden uberhaupt veel minder belasting moeten betalen.

Altijd die mensen die denken dat je zomaar rijk wordt :roflol:

Terug
Naar boven