MuscleMeat

BTW Voedsel

Goede maatregel, zo vallen mijn gains nog meer op en door de belastingverlaging kan ik nóg meer eten kopen. Double profit :trollface:

Weet je wat ze moeten invoeren vette zwijnentax en gelijk op 30% btw.
Dikke mensen kosten de maatschappij al veels te lang te veel geld.

rijken zouden uberhaupt veel minder belasting moeten betalen.

Altijd die mensen die denken dat je zomaar rijk wordt :roflol:

en hoe worden de meeste mensen toch rijk?
worden de meeste mensen niet rijk van een hooggenoten opleiding die voor een grootdeel van belastingcentjes is betaald?:eek:

gaat lekker met dit kabinet,
-boete op langstuderen(Nederland kenniseconomie?)
-130km/u (verhoogde brandstofkosten),en dan een puntenrijbewijs om de veiligheid te verbeteren(nog meer kosten bij overtreding).
-bereid zijn je f16's naar Libië sturen voor een NAVO-missie en aangeven dat je graag meedoet(meelopers gedrag Amerika's kontje kussen) kost gelukkig ook geen cent.

vvd staat voor bezuinigingen en terecht
gewerkt moet er worden

6% tarief op vlees, fruit, groente enzo
en 19% op luxe artikelen en vreterij

Daar zou ik wel mee kunnen leven.

Goed nieuws voor mensen die nu al moeite hebben om de maand rond te komen, ze zullen dan tenminste toch zeker niet dik worden! :thumbup:

Mensen uit een lage socio-economische klasse zijn sowieso al vaak dikker, goede zaak dus dit!

Jaja. Erg "liberaal" weer.

Mooi bericht weer. Tijd om maar wat meer geld te gaan verdienen. Is er nog iets wat wel goedkoper wordt dan?

Het grappige is dat het budgetneutraal moet gebeuren. Dus er wordt voor miljarden met geld geschoven en het levert in feite niemand ene kloot op.

Overigens wordt er nog gekeken of de dagelijkse boodschappen onder het 6% tarief blijven vallen. Zou anders funest zijn voor bedrijven in de grensstreken.

Terug
Naar boven