MuscleMeat

Budapest gym

ThomD

Dutch Bodybuilder
Waardering
38
Lengte
1m76
Goedenavond,

aankomende zomer ga ik samen met een kameraad naar Sziget --> Hongarije --> Budapest, maar aangezien we in wedstrijdvoorbereiding zitten vroegen we ons af of jullie misschien tips hebben over een sportschool in Budapest? Ik weet dat dit vergezocht is, maar dacht niet geschoten is altijd mis.

Verder hebben we wel elastieken mee en weten we hoe te trainen met handdoeken, echter een sportschool zou toch fijn zijn.

Alvast bedankt!

Mvg, T

• Topic Starter Topic Starter
Opzich ideaal, kan ik voor de warmte aan gaan sporten.

Mijn hongaars is echter nihil. Daarom ook de vraag, dacht misschien heeft iemand ervaring ermee.

Mvg, T

Ik heb een half jaar in Budapest gewoond, maar destijds deed ik enkel aan hardlopen, dus had ik geen sportschool abbonement. Ik weet dus niet welke sportscholen goed zijn daar, maar ik kan wel wat voor je vertalen als je ergens op een website niet uitkomt (ik spreek zeer acceptabel Hongaars).
Wat betreft die 'Arnold Gym' die hier boven werd vermeld, die is inderdaad van maandag t/m donderdag van 6 tot 23 uur open, op vrijdag van 6 tot 22 uur en in het weekend van 8 tot 22 uur.

• Topic Starter Topic Starter
Oke danku, zal even wat informatie proberen te winnen en zonodig stuur ik u een berichtje!

Allemaal bedankt!

Terug
Naar boven