buffelaarke
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
een goede middag allen
bij deze ga ik ook een logje bijhouden..hoop dat er wat intresse komt,dan probeer ik t iedere x mooi bij te houden en natuurlijk ook de logs van bezoekers te bekijken
zal eerst iets over me eigen vertellen:
leeftijd:23
lengte:1.86
gewicht:86
vetpercentage:schat rond de 16% nu
sport ongeveer een jaar serieus nu,daarvoor een jaar maar beetje aangekloot
vorig jaar in de zomer had ik nog een gewicht van 73kg met een vetpercentage van 8% ong.mijn bedoeling is nu om tot januari nog door te bulken en dan te gaan cutten tot 10% ong..doel is boven de 90kg te zitten in januari.
stats nu:
BenchPress:87,5kg 1x
deadlift:75 kg 6x
squat:75 kg 3x
squat en deadlift is wat weinig miss in verhouding:maar dat komt allemaal goed aangezien dat nog niet lang doe..weet t,SLECHT
maar bouw da redelijk snel op merk k.ga vandaag effe nadenken over een mooi schematje..heb eigenlijk altijd split gedaan:borst/triceps rug/biceps schouders/benen..tips zijn natuurlijk ook welkom over schemas..voeding zit wel goed..
nou heb ik wel effe genoeg ingetypt denk k
reacties zijn welkom!
groeten
bij deze ga ik ook een logje bijhouden..hoop dat er wat intresse komt,dan probeer ik t iedere x mooi bij te houden en natuurlijk ook de logs van bezoekers te bekijken
zal eerst iets over me eigen vertellen:leeftijd:23
lengte:1.86
gewicht:86
vetpercentage:schat rond de 16% nu
sport ongeveer een jaar serieus nu,daarvoor een jaar maar beetje aangekloot
vorig jaar in de zomer had ik nog een gewicht van 73kg met een vetpercentage van 8% ong.mijn bedoeling is nu om tot januari nog door te bulken en dan te gaan cutten tot 10% ong..doel is boven de 90kg te zitten in januari.stats nu:
BenchPress:87,5kg 1x
deadlift:75 kg 6x
squat:75 kg 3x
squat en deadlift is wat weinig miss in verhouding:maar dat komt allemaal goed aangezien dat nog niet lang doe..weet t,SLECHT
maar bouw da redelijk snel op merk k.ga vandaag effe nadenken over een mooi schematje..heb eigenlijk altijd split gedaan:borst/triceps rug/biceps schouders/benen..tips zijn natuurlijk ook welkom over schemas..voeding zit wel goed..nou heb ik wel effe genoeg ingetypt denk k
reacties zijn welkom!groeten
Laatst bewerkt:

alleen na de pr was t ver op..