Gezien zijn gewicht mag het nog ietsje meer hebben, maar dat het bijlange niet genoeg is, ben ik niet mee akkoord.
najaa....bij 92kg....ok oke..VVM ligt wel stuk lager. maar ik zou toch minimaal 200gr. per dag nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezien zijn gewicht mag het nog ietsje meer hebben, maar dat het bijlange niet genoeg is, ben ik niet mee akkoord.
dacht ik eerlijk gezegd ook.
mij hadden ze altijd gezegd dat 2gram eiwit per kilo lichaamsgewicht een goeie maatstaf is.
ma oké, zal proberen naar 200gr / dag te gaan
Wat je moet proberen is om van maandag t/m vrijdag je te houden aan je eet/trainingsschema, in het weekend mag je dan wat versoepelen.
LET OP! Hier bedoel ik niet mee dat je 2 dagen alleen maar junkfood en cola gaat nuttigen, maar dat je bijvoorbeeld minder hoeft te letten op je schema en een keer een pizza of frites eet, ik weet dat hier de meningen over verdeeld zijn en dat indien je wil cutten dit 7 dagen in de week moet doen maar mijn ervaring leert dat je dit amper vol houdt, uitzonderingen daargelaten.

wijze woorden!
in het weekend ga ik zeker niet aan de junkfood en cola, integendeel.
ik eet gewoon veel te weinig in het weekend! dat is het probleem.![]()
? Neeeeeevolstaat het om dan 4 per week een half uur cardio te doen?
zou idd eens moeten berekenen hoeveel kcal ik dagelijks opneem.

zou idd eens moeten berekenen hoeveel kcal ik dagelijks opneem.

Ooit heel lang geleden nam ik een abonnement op een sportschool. Daar was 1 echte bodybuilder. Een van de eerste dingen die hij tegen me zei was, en knoop die ajb ook goed in je oren.
Je voeding is op zijn minst net zo belangrijk als je training.
Nog een opmerking erbij. Waarom begin je over clenbuterol als je niet eens een goed eetschema hebt, en geen idee wat je dagelijkse verbruik is. Dat laatste is toch zoveel belangrijker, dan maar weer even naar de, makkelijke, pillen grijpen en maar kijken of het helpt, zonder voedingsplan.
1) tijdens de werkweek een heel vast eetpatroon op vaste tijdstippen, het zijn vooral de weekends die chaos zijn. Laat opstaan, laat + weinig slapen, weinig thuis, dus weinig tijd voor goed te eten...
2) zal eens proberen een cola light of spuitwater te drinken
3) heb je wel gelijk in
Niemand een reactie op mijn vraag? Of een half uur cardio waarbij je pak een beet 300 Calorie. verbrand gelijk staat als 300 kcal minder innemen op een dag, ervanuitgaande dat je dagelijkse behoefte 2500 kcal. zijn, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk..