AndroidHealthClinic

Buikske door bulk

-HansH-

Novice
Waardering
0
Yo !

Ik heb dus een klein penske, dankzij dat ik in de winter gebulkt heb.
Ik train 3 keer per week, enkel in het weekeinde, de rest van de week zit
ik stil op kot (mij vol te vreten).

Nu de zon deraan komt zou ik graag het laagske vet dat voor mijn buikspiere
zit (die je voor de bulk goed kon zien) deraf krijgen!

Ik heb besloten elke dag de gaan joggen, om zo over te gaan op lopen, maar
iedereen die bij mij op kot zit zegt dat ik zo enkel conditie bijkrijg, en da ge
daar niet van afvalt? (lijkt mij vreemd)

Is dat waar dat dat niet veel gaat helpen ? zou ik beter buikperoefeningen
derbij doen ? of alleen messchien ? En welke dan ? Om af te vallen gewoon
veeeel snelle sit-ups of weiging langzaame ? ???

thanx !

Is er trouwens ook een vertaalmachine die Belgisch vertaalt in Nederlands ?

Wazzup het is Vlaams niet Belgisch :D

En om op de vraag te antwoorden: Sit-up's om vet op je buik te verbranden? Dat is weer de oude illusie van het lokaal vet verbranden en dat bestaat dus niet!

Joggen is goed, maar als je geen conditie hebt gaat je hartslag veel to hoog en ga je ook geen vet verbranden.

Doe beter cardio in de gym, daar kan je je hartslag meestal beter onder controle houden (van die toestellen die je hartslag meten en zich eraan aanpassen, technogym etc...). Je kan fietsen, elipticals, eventueel joggen op loopband maar traag hoor ...

Laatst bewerkt:
geen slecht voedsel eten mien jong

danielkvc zei:
Wazzup het is Vlaams niet Belgisch :D

En om op de vraag te antwoorden: Sit-up's om vet op je buik te verbranden? Dat is weer de oude illusie van het lokaal vet verbranden en dat bestaat dus niet!

Joggen is goed, maar als je geen conditie hebt gaat je hartslag veel to hoog en ga je ook geen vet verbranden.

tuurlijk wel.

Doe beter cardio in de gym, daar kan je je hartslag meestal beter onder controle houden (van die toestellen die je hartslag meten en zich eraan aanpassen, technogym etc...). Je kan fietsen, elipticals, eventueel joggen om loopband maar traag hoor ...

Met een lagere hartslag verbrand je minder vet. (meer procentueel gezien wel een hoger percentage, echter een hoger percentage van veel minder is nog steeds minder)

Terug
Naar boven