AndroidHealthClinic

Buikspieren: Bodyweight vs weighted?

LiLDragon

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Voor en nadelen?
Ik hoor soms nog wel is als je weighted buikspier oefeningen doet dat ze dan dik zullen worden en het lijkt alsof je out of shape bent.

Hetzelfde geldt voor buikspieren als voor iedere andere spier

Laatst bewerkt:
Ach zo lang het maar in je trainingsschema past.
Persoonlijk vind ik het wel 'fijner' om wat hoger in de reps te zitten met buikspieren.

Laatst bewerkt:
ik wissel het altijd af 2 weken Bodyweight dan weer 2 weken weighted *repeat*

Mr. Olympia contenders doen vaak alleen maar bodyweight aboefeningen of helemaal niet, omdat ze graag hun core zo klein mogelijk willen houden(werkt vaak niet geweldig, helaas).

Als niet-IFBB pro kan je zoveel weighted aboefeningen doen als je wilt, je zult er alleen maar een betere core van krijgen. Veel mensen krijgen zelfs niet eens een echt goed ontwikkelde core MET zulke zware oefeningen voor core. Ga er als naturel maar vanuit dat een spier nooit te groot kan zijn.

Mr. Olympia contenders doen vaak alleen maar bodyweight aboefeningen of helemaal niet, omdat ze graag hun core zo klein mogelijk willen houden(werkt vaak niet geweldig, helaas).

Als niet-IFBB pro kan je zoveel weighted aboefeningen doen als je wilt, je zult er alleen maar een betere core van krijgen. Veel mensen krijgen zelfs niet eens een echt goed ontwikkelde core MET zulke zware oefeningen voor core. Ga er als naturel maar vanuit dat een spier nooit te groot kan zijn.

Want dat heeft ook echt iets met hun core oefeningen te maken :rolleyes:

*kuch* HGH *kuch*

Terug
Naar boven