XXL Nutrition

Buikspieren trainen

Een strakke mooie buik kun je alleen krijgen wanneer je voldoende spiermassa hebt (en een voldoende laag vet percentage). Voor voldoende spiermassa zul je goed moeten eten!!

Zonder stenen kun je geen muur bouwen, hoe hard je 't ook zult proberen.
Zo is het ook met trainen en een lichaam bouwen, als je er geen voedingsstoffen in stopt wordt het niets!

Begin eens om je onderhoud uit te reken en daar minimaal 2 weken lang op te eten. Bouw het dus op (iedere keer een beetje meer). Maak het jezelf makkelijker door verspreid te eten over de dag. IPV 2 of 3 keer eet je 6 keer. 6 keer een klein beetje en dat wordt steeds een beetje meer.

Wil je uberhaupt serieus praten over het opbouwen van spieren en op een positieve manier je lichaam verbeteren, zul je inderdaad meer moeten eten en niet bang zijn voor wat vetjes. Uiteindelijk is bodybuilding een lange termijn sport. Wat Naomi ook zegt: Zonder stenen kun je geen muur bouwen.

Je buik zet nu uit omdat er geen bescherming opzit. Er zit nu, omdat je nog zo mager bent alleen een vel op. Dus je ziet gewoon als je darmen gevuld zijn. Je moet echt eerst goed eten en meer op een gezonder gewicht komen.
Ga je nu met je slechte eten ook sporten dan verbrand je je spieren weer. Voor zover je die nu nog hebt.
Eerst goed eten en wat aankomen. en pas als je goed eet kan je wat aan je spieren gaan doen.
En vergeet niet. Als je spieren opbouwt zal je weer meer moeten gaan eten want je spieren verbruiken ook meer energie.
Gezien je nog niet normaal kan/durft te eten moet je dat echt eerst op een rijtje proberen te krijgen. En hoe moeilijk dat ook is dat betekend echt veel meer gaan eten.
Vet is geen vijand. Vet zijn ook bouwstenen en zonder die bouwstenen kan ej ook niet goed verder opbouwen.

Ga professionele hulp zoeken voor je eetstoornis en kom hier niet zeuren over buikspieren.

hoi Tansu,
fijn dat je een logje aangemaakt hebt.
Ik ben het met de voorgaande sprekers eens dat het bij jou nu in eerste instantie nog niet gaat om buikspieren, maar om een goed eetpatroon.
Probeer de dingen die hier gezegd worden niet te zien als een aanval... maar als onverbloemde goede raad.

kijk eerlijk naar jezelf, ben jij in staat om voor jezelf een goed eetpatroon op te stellen en je daaraan te houden... dan kunnen we je hier verder helpen, indien niet sluit ik aan bij Marcel, ga professionele hulp zoeken.

Je moet altijd eerst mentale problemen oplossen voordat je aan je lichaam gaat werken.
Dat betekent dus dat je eerst moet zorgen dat je jouw eetstoornis onder controle hebt voordat je in de spiegel gaat kijken en je bezig gaat houden met je uiterlijk. Uit een zekere ervaring - wel op een ander gebied - kan ik zeggen dat het vrijwel onmogelijk is om dat tegelijk te doen.

zou beter eten is niet gezond
als je buik uitzet is did waarschijnlijk omdat je maag klein was door weinig eten
is niet persee vet meestal is did naar 2 dagen minder eten weg
maar ik zal gewoon meer blijven eten
buikspieren krijg je van compounds. en lunges
Rusian twist
Planks etc

Terug
Naar boven