MuscleMeat

Buikspieren

Abc123

Novice
Waardering
0
Hallo

Heb jullie hulp nodig voor het trainen vn mn buikspieren, zou me alleen buikspieren en biceps/ triceps willen richten.
Heb ook 2 dumbbells daarvoor.

Zou jullie willen vragen wat de beste manier is om toch op een paar maand iets of wat resultaat te krijgen?
In combinatie met beter te eten natuurlijk.

Voor alle duidelijkheid ik ga niet naar de fitness en is ook niet mijn doel.

Gwn daar wat meer gespierder zijn.

Thnks

voor de zomer zeker??

Nee

Maar dikke armen en dunne poten is wel lelijk!

Beeld u gewoon even in hoe een BB'er waarbij alleen de armen en buikspieren opgepompt zijn eruitziet.

precies train alles dan lijkt het tenminste op wat en anders zie je eruit als een michelin poppetje

• Topic Starter Topic Starter
Beeld u gewoon even in hoe een BB'er waarbij alleen de armen en buikspieren opgepompt zijn eruitziet.

Ja da is idd nie schoon maar het is niet zo da ik echt ga fitnessen natuurlijk.

Thuis wat mn buikspieren trainen.
Ik bedoel dan, hoeveel keer per week?
Altijd dezelfde oef, en hoeveel setjes van hoeveel dan ong?

wat doe je op dit forum? om te vragen hoe je superdude word? je bent te lui om ff op deze site te zoeken, er staat hier genoeg!!!

Dit soort topics worden nooit gewaardeerd hier. Best begrijpelijk ook, als je je realiseert dat dit niet een buikspier forum is, maar een bb.

zsm slotjes op dit soort topics.

2/3 keer per week trainen.
Minimaal 1 dag rust tussen trainen
-crunches met gewicht
-sit-ups met gewicht
-schuine crunches...
-biceps curl
-triceps extension

Maar beter ga je naar de fitness en train je je hele lichaam...

Gast er zijn zo'n 200 topics met het woord 'buikspieren' er in, gebruik toch eens de zoekmachine.

Wat een kansloos topic,,,even een superdude worden om in de zomer een chickie binnen te rijgen ?? pfffff, en je argument om in de zomer mooi te wezen en in de winter dan niet ? klopt helemaal niet, want als je mooi wou wezen train je alles,,,ik train ook alles graag, enkel de benen,,,,aargh ik haat ze maar toch doe ik ze,,anders klopt het geheel niet,

and last but not least,,,,ALS JE NIET WIL TRAINEN WEES DAN BLIJ HOE JE BENT,,,EEN GEWONE ECTO,,,,( niet beledigend bedoelt );)

Terug
Naar boven