Fitness Seller

buikspieren

superdude1

Novice
Waardering
0
jo, ben nieuw. mijn broer zit ook op dit forum en wil hem natuurlijk inhalen.
ik ben koen. ik train 4x per week, heb wel de naam superdude maar train wel elke spiergroep (dus ook mijn benen). neem ong 7 á 8 maaltijden per dag en probeer zo veel mogelijk eiwitten in te nemen.
ik heb alleen een vraag over een onderdeel van de buikspieren.
de foto die ik laat zien heeft een hoog gay gehalte i know, maar wel ongeveer een streven voor mij. ook heeft hij een soort van v-vormig bot onder zijn romp. daarboven zie je een soort uitstekend bot met goede oblique spieren erboven.
is het mogelijk om een vergelijkbaar fysiek te krijgen qua buikspieren? ik heb namelijk redelijk brede heupen en als ik dit zou hebben zou het wel wat beter eruit zien.
waarschijnlijk is dit genetisch bepaald maar miscshien is het haalbaar door gewoon goed je hele lichaam te trainen en een laag vetpercentage te behouden dat het dan zichtbaar zal worden. maarja, ik wil het zeker weten.
voorbeeld:
[Link niet meer beschikbaar]

Ligt allemaal aan de hoogte van je vetpercentage

welkom en succes met t behalen van je doel dan

de V-vormige botten zijn gewoon de aanhechting van zijn schuine en rechte buikspieren op zijn bekken. gewoon met al het vet weg rond zijn bekken, dan is dat het resultaat.

en ja, genetisch bepaald en vet% natuurlijk

de V-vormige botten zijn gewoon de aanhechting van zijn schuine en rechte buikspieren op zijn bekken. gewoon met al het vet weg rond zijn bekken, dan is dat het resultaat.

en ja, genetisch bepaald en vet% natuurlijk

Volgens mij zijn dat botten en heeft iedereen dat mits ze op een laag vetpercentage zitten.

Obliques zijn ook wel te trainen..

Buikspieren. Je weet zelf

http://www.ericsgym.com/anatomychart/anatomy2.jpg

Die vorm komt door je buikspieren die doorlopen tot de pubis, en je Obliques die aanhecht aan de top van je bekken. Daarom krijg je bij een laag genoeg vetpercentage zo'n vorm. Combinatie van ontwikkelde abs en obliques.

Ik heb iets heel vaags bij mij is die V vorm al afgetraind en de rest van me abs nog niet ??? :P

Ooh okey ;p

Laatst bewerkt:
Het word weer zomer zo te zien..

ik wil ook zo een bot:(

Kheb geeen botten. Ben een worm

ligt idd vooral aan je gentica en je vetpercentage..

ik ben ook nieuw hier, en ik fitness nu toch al iets meer dan 1,5j nu, heb wel al goeie buikspieren gekregen, ik doe die elke dag. en mijn vriend zit hier ook op deze site en is fier op mij.

Pijn is Fijn!!!

ik ben ook nieuw hier, en ik fitness nu toch al iets meer dan 1,5j nu, heb wel al goeie buikspieren gekregen, ik doe die elke dag. en mijn vriend zit hier ook op deze site en is fier op mij.

Pijn is Fijn!!!

Hey, welkom op dit forum. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt!
Iedere dag je buikspieren, zo zo ;) Zullen ze er vast heel goed uitzien! Pics? ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven