XXL Nutrition

Buikspieren

dat heeft nog geen ruk met harde buikspieren te maken.

vet% laag houden (voor echte sixpack zul je onder 10% moeten gaan) en massa hebben, dan is 2x buik per week meer dan genoeg.

Je kan wel lachen, maar mij heeft het wel van mijn rugklachten afgeholpen. vroeger had ik een bolle onderrug, maar nu blijft ie lekker recht als ik iets optil.

Uiteraard zal het helpen maar de mensen hier lachen meer omdat het de enige oefening is die hij waarsch doet. Miss doet ie ook nog biceps?

ik vraag me altijd af waarom deze mensen dan naar dutchBODYBUILDING komen, er is toch ook nog zo iets als dutchFITNESS?

:trollface:

dat heeft nog geen ruk met harde buikspieren te maken.

vet% laag houden (voor echte sixpack zul je onder 10% moeten gaan) en massa hebben, dan is 2x buik per week meer dan genoeg.

Als je mijn buikspierschema aanhoud krijg je cker keiharde buikspier-pijn. Dat voelt ook hard en pijnlijk.

• Topic Starter Topic Starter
ze zijn wel hard als ik ze aanspan en je ziet ze gewoon alleen ik wil dat ze hard worden zonder ze aan te spannen

Dan is mijn trainings-programma precies wat je nodig hebt. aan 1000 reps gewone crunches heb je niks, dat is alleen maar cardio en daar groeien je abs niet van. je moet je abs zo zwaar mogelijk belasten als je ze goed hard wilt hebben.

Dan is mijn trainings-programma precies wat je nodig hebt. aan 1000 reps gewone crunches heb je niks, dat is alleen maar cardio en daar groeien je abs niet van. je moet je abs zo zwaar mogelijk belasten als je ze goed hard wilt hebben.

Hoe weet je of zn VP laag genoeg is? en al zou het laag genoeg zijn, deze jongen heeft verder 0 massa, wat heb je dan aan een sixpack?

Maar goed, mocht je er als een hongerneger willen bijlopen maar wel met een sixpack, ga dan schema van die gast hierboven doen, en daarbij HIIT (geen zin om verder uit te leggen, je doet maar een keer zelf onderzoek)

Terug
Naar boven