MuscleMeat

Bulk-Cruise-Cut

Build0zer

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
17%
Ga nu beginnen aan mijn cruise van 4-6 wkn op 125mg test E, kom net uit een bulkkuur test E 500mg pw.

edit: Hcg 2 x 500iu pw vanaf week 1.

Wil na de cruise cutten met korte esters (testP+mastP).

Wil om de dag spuiten. kan iemand me advies geven over welke doseringen gebruikelijk zijn? BF zit nu op rond de 17 denk ik (veel vet aangekomen in bulk).

Hoor graag.

Laatst bewerkt:
Veel vet aangekomen in de bulk? Waar kwam je vandaan dan qua VP?

Er zijn geen doseringen gebruikelijk. Wat voor de 1 peanuts is, dat is voor de ander een brug te ver.

• Topic Starter Topic Starter
13 %. Hoezo niet gebruikelijk? Std 500mg test pw is toch ook gebruikelijk als eerste kuur? ;-)

Ben je veel vet aangekomen of barst je nog van het vocht na 500mg test-e per week. Wss ook grotendeels dat laatste als je net na je kuur je vp gaat opmeten. Geeft vaak een vertekend beeld.

Ben je veel vet aangekomen of barst je nog van het vocht na 500mg test-e per week. Wss ook grotendeels dat laatste als je net na je kuur je vp gaat opmeten. Geeft vaak een vertekend beeld.
ook wel aardig vochtig.. dus vp zou wat minder kunnen zijn.

@Drunkenmaster dank voor je reactie.

Heeft het nog veel nut om om test p/mast p te stacken met een oral?

edit: hoelang zal ik moet nakuren ? 5 weken nolva voldoende? of langer? gezien ik dus net uit een bulkkuur kom.

Laatst bewerkt:
Hoeveel ben je in die kuur aangekomen dan? :p

goed dat je het vraagt, heb mn stats ook even geupdate. 11 kg, maar daar zal ongetwijfeld een aantal kgs vocht/vet van zijn.

Wellicht heb je tips op mn vraag hierboven?:)
Oh dat is best netjes.
Qua tips is het denk ik al gezegd, om de dag 100mg ish van ieder.
Maar als ik mijn eigen mening mag geven, denk ik dat mast een beetje pointless is aangezien je vp nog wat hoog is en je dus niet veel van het visuele effect van mast zal merken.
Mast zou een mooie toevoeging zijn wanneer je onder de 10% zit.
Evenals korte esters.
Ik weet niet hoe laag je verwacht uit te komen met deze cut, maar als het niet onder de 10% gaat zijn, dan zou ik gewoon bij lange esters blijven en wellicht 250mg test, 200mg primo en om de 2 dagen 100mg npp.
Zelf krijg ik gigantisch veel acne op mast, en op het geen wat ik nu net noemde helemaal geen acne.
Maar als je verwacht echt laag te gaan in VP, dan zou ik wel korte esters en eventueel mast nemen, of winstrol.

Oh dat is best netjes.
Maar als ik mijn eigen mening mag geven, denk ik dat mast een beetje pointless is aangezien je vp nog wat hoog is en je dus niet veel van het visuele effect van mast zal merken.
Evenals korte esters.
Ik weet niet hoe laag je verwacht uit te komen met deze cut, maar als het niet onder de 10% gaat zijn, dan zou ik gewoon bij lange esters blijven en wellicht 250mg test, 200mg primo en om de 2 dagen 100mg npp.
Zelf krijg ik gigantisch veel acne op mast, en op het geen wat ik nu net noemde helemaal geen acne.
Maar als je verwacht echt laag te gaan in VP, dan zou ik wel korte esters en eventueel mast nemen, of winstrol.
Want het enige effect van mast is visueel?

Oh dat is best netjes.
Evenals korte esters.
ik verwacht niet superlaag te gaan. 10-12 zou mooi zijn. Korte esthers gaan hem dus niet worden voor mij?

Laatst bewerkt:
Ik krijg geen acne van aas? Omdat jij het krijgt betekend niet dat ts het gaat krijgen.
Daarom zei ik ook "persoonlijk zou ik" en "maar als ik mijn mening mag geven"
Ik heb nergens gezegd: neem geen mast want je krijgt er acne van.
Mast staat er wel om bekend en het is mijn persoonlijke ervaring, maar hij moet elf weten wat ie doet.
Het is suggestief, meer niet.

ik verwacht niet superlaag te gaan. 10-12 zou mooi zijn. Korte esthers gaan hem dus niet worden voor mij?
Je kan prima korte esters nemen hoor, maar het zou op zo'n vetpercentage niet mijn voorkeur hebben.
Npp is trouwens wel een korte ester, maar ik zou geen meerwaarde zien in korte esters in jouw situatie.
Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening.

Terug
Naar boven