XXL Nutrition

Bulk kuurtje 800mg tren e, 500mg test c

Bezoekers in topic

Lid geworden
9 sep 2020
Lengte
1m86
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
  • Topic Starter Topic Starter
Was je op 400 mg niet tevreden met het resultaat?

ja lastig te zeggen, kwalitatief veel kg gepakt, had er veel meer uit kunnen halen. Had toen absoluut geen eetlust. Maar ik ben hoger gaan zitten omdat ik nagenoegen geen bijwerkingen ervaar. Een beetje uitproberen en kijken wat fijn werkt!

Lid geworden
9 sep 2020
Lengte
1m86
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Goed fysiek man! Hoe groot wil je worden, wat voor doel heb je voor ogen?

Dankjewel, ja hoe groot, ik wil 110kg wegen en vanaf daar gaan cutten! Dat lijkt mij een mooi doel.

verder geen ambities voor wedstrijden oid

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Ben van mening dat meer aas ook voor meer resultaten kan zorgen tot op zekere hoogte

Maar je moet dan wel ook trainen en eten in verhouding en als dat niet lukt, dan kan minder aas zeker voor betere resultaten zorgen

Lid geworden
9 sep 2020
Lengte
1m86
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Ben van mening dat meer aas ook voor meer resultaten kan zorgen tot op zekere hoogte

Maar je moet dan wel ook trainen en eten in verhouding en als dat niet lukt, dan kan minder aas zeker voor betere resultaten zorgen

Ga mij het schompes eten, proppen, proppen, anders heb ik weer het gevoel dat ik niet alles er uit heb gehaald.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Dan heb je op 400 tren al een verminderde eetlust ervaren waardoor je het gevoel hebt niet alles eruit gehaald te hebben en dan verdubbel je de tren :roflol:
Weinig logica vind je niet? Ga dan op wat minder tren zitten en voeg meer test toe.

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Lees je anders eens in over mk 677 hier krijgen mensen gruwelijke honger van

Maarja dat is wel weer iets extra toevoegen om bijwerkingen tegen te gaan haha

HB89

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Lengte
1m96
Massa
115kg
Vind het ietwat rommelig, maar succes ermee!

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Wil hem dan wel op 600 houden aangezien ik de vorige keer 400tren 250test deed.
je hoeft echt niet elke kuur te verhogen om leuke progressie te blijven maken zoals wovano al aangeeft

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
ja lastig te zeggen, kwalitatief veel kg gepakt, had er veel meer uit kunnen halen. Had toen absoluut geen eetlust. Maar ik ben hoger gaan zitten omdat ik nagenoegen geen bijwerkingen ervaar. Een beetje uitproberen en kijken wat fijn werkt!
Als je op 400 mg tren niet alles eruit gehaald hebt zou ik eerst eens zorgen dat je wel alles uit je kuur haalt voordat je gat verhogen. Dat je geen bijwerkingen ervaart wil niet zeggen dat je bloedwaardes in orde zijn. Heb je die al eens laten controleren? 800 mg lijkt me ook niet zo tof voor je bloeddruk.
Maar je zult er zelf wel achter komen uiteindelijk, zo is het bij mij ook gegaan. Als je wil kuren op de lange termijn zijn dit wel erg stevige doseringen.

Naar boven