MuscleMeat

bulk kuurtje

Trenboloni

Cool Novice
Waardering
46
Lengte
1m73
Massa
104kg
Vetpercentage
9%
Ik zit te denken om eens een vieze bulk te doen. Dus veel kcal erin knallen!
Vetpercentage mag wat omhoog want laatste kuurtjes heb ik weinig nieuwe massa gepakt doordat ik zo huiverig ben om vetter te worden :P

Zat te denken aan
week 1-16 test e op 1500 per week
week 1-16 tren e op 400 per week
week 1-4 dbol op 60mg per dag
week 13-16 winstrol op 40mg per dag

Ik neem tussen kuurtje door 250mg test e per week

Das niet mis :D

Hoe sta je dan nu ?
Leeftijd
Lengte
Gewicht
Vp

"kuurtje" :o

ben verder geen expert maar waarom geen HGC?

Waarom zou je winstrol nemen aan het eind van je kuur terwijl je zelf al zegt dat je vetpercentage omhoog mag?

Ik zou denk test ietsje lager doen en tren ietsje hoger (bv 1000/1250 test om 600/750 tren) en eten wat ik eten kan :D

Tren op 400mg per week ? 1500mg test-e per dag, 100mg tren ace per dag.
Gooi die winstrol er uit.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe sta je dan nu ?
Leeftijd
Lengte
Gewicht
Vp

Als het goed is zie je dat allemaal onder mijn naam/profiel staan.

"kuurtje" :o

ben verder geen expert maar waarom geen HGC?

Omdat ik geen kinderen meer wil en niet off ga.

Waarom zou je winstrol nemen aan het eind van je kuur terwijl je zelf al zegt dat je vetpercentage omhoog mag?

Hehe ja stiekem eigenlijk onbewust toch nog een wat uitdrogend middel op het einde.
Misschien heeft dat niet eens echt zin als ik echt veel stijg in vet. Ik hou hem anders wel optioneel, mocht ik toch redelijk droog blijven door de tren is het wel een leuk effect.

Ik zou denk test ietsje lager doen en tren ietsje hoger (bv 1000/1250 test om 600/750 tren) en eten wat ik eten kan :D

Is geen slecht idee nee. 1000 test en 600 tren per week.
Met eten wat je wil bedoel je dan heel veel goed spul en af en toe junken of eet je elke dag pizza zonder vetter te worden ? :D

Maakt niet uit wat en hoeveel je erin ramt, teveel boven je behoefte eten is vet gains.

• Topic Starter Topic Starter
Maakt niet uit wat en hoeveel je erin ramt, teveel boven je behoefte eten is vet gains.

Ik heb een hele tijd op 7,2 iu genotropin gezeten en kon niet vet worden, wat ik ook at.
Heb toendertijd een dieet van pizza, tosti's, sushi etc etc gehad. Gewoon slecht dus, maar bleef droog.

Dus het is mogelijk, maar of het met tren ook mogelijk is zou ik niet durven zeggen want ik heb wel redelijk wat tren gebruikt maar mijn dieet is tijdens gebruik daarvan altijd clean geweest.

60 mg dbol is ook onnodig, tenzij je slechte dbol gebruikt. Beter investeer je in goede dbol en gebruik je 30 mg max.

Neem je nu geen gh meer dan?

Als het goed is zie je dat allemaal onder mijn naam/profiel staan.

Omdat ik geen kinderen meer wil en niet off ga.

Hehe ja stiekem eigenlijk onbewust toch nog een wat uitdrogend middel op het einde.
Misschien heeft dat niet eens echt zin als ik echt veel stijg in vet. Ik hou hem anders wel optioneel, mocht ik toch redelijk droog blijven door de tren is het wel een leuk effect.

Is geen slecht idee nee. 1000 test en 600 tren per week.
Met eten wat je wil bedoel je dan heel veel goed spul en af en toe junken of eet je elke dag pizza zonder vetter te worden ? :D
Haha nee ik bedoel niet gelijk het uiterste en Max junken. Maar je gaat toch je vetpercentage in de gaten houden en zo geeft het je toch wat meer ruimte voor wat minder clean eten > kan je makkelijker meer kcal kwijt > meer gains.

Jezus had je een 2 halen 1 betalen actie bij je deelert ofzo, ik zit op de helft aan geno en vindt het al te duur eigenlijk.

Tjah het is maar aan hoeveel je er aan uit wil geven. Standaardprijs in NL is 150eur +-. Als je naar turkije gaat kun je een hoop pennen meenemen voor 116 euro het stuk. Mooie stats trouwens trenbolini. Ik zou toch echt de basis van 1500mg test-e aanhouden voor 16 weken. Zeker omdat je hgh gebruikt.
Niet twijfelen. Test zo hoog mogelijk houden.
Als je toch geen kinderen wil en als je terug op 7iu geno wil gaan zitten.

1-16 : Testosteron enanthaat 3000mg
1-8 : Npp 1000mg
9-16 : tren ace 1000mg
0.625 femara
Insuline naar eigen keuze.

Ga je een pak lekkerder opgaan imo. Hangt natuurlijk ook van je lichaam af.
Heb je snel een zeer hoge bloeddruk dan moet je voeding aanpassen of lager doseren. Hoge bloeddruk op zich is geen ramp maar het moet binnen de perken blijven. Als je heel serieus bent meet je zelf je bloeddruk geregeld en indien nodig gewoon mediactie halen bij de dokter.
Zo doe ik het ook.

Tjah het is maar aan hoeveel je er aan uit wil geven. Standaardprijs in NL is 150eur +-. Als je naar turkije gaat kun je een hoop pennen meenemen voor 116 euro het stuk. Mooie stats trouwens trenbolini. Ik zou toch echt de basis van 1500mg test-e aanhouden voor 16 weken. Zeker omdat je hgh gebruikt.

0.625 femara

Heb je snel een zeer hoge bloeddruk dan moet je voeding aanpassen of lager doseren. Hoge bloeddruk op zich is geen ramp maar het moet binnen de perken blijven. Als je heel serieus bent meet je zelf je bloeddruk geregeld en indien nodig gewoon mediactie halen bij de dokter.
Zo doe ik het ook.
Natuurlijk is het maar net wat je er aan uit wilt geven, maar dat wordt niet bepaald door je wil/doel maar ook je andere inkomsten/uitgaven. Het liefst zet ik 10iu p.d. Maar jah.... Heb de lotto nog niet gewonne helaas ;) bottomline: het kost een hoop centjes

0.625 femara

Zo doe ik het ook.

Vind persoonlijk 3g test een heel klein beetje overkill :o
Weet niet of TS wedtrijden doet, maar voor het plezier vind ik dit onnodig risico's nemen/geld uitgeven.
OK, je stats zijn dik in orde, maar dan nog vind ik dit een lichte overkill, kan je beter wat extra eten ipv elke week meer dan 1 vial test erin te spuiten. Massawinst komt toch nog steeds door meer te eten dan je nodig hebt hoor ;)

Vind persoonlijk 3g test een heel klein beetje overkill :o
Weet niet of TS wedtrijden doet, maar voor het plezier vind ik dit onnodig risico's nemen/geld uitgeven.
OK, je stats zijn dik in orde, maar dan nog vind ik dit een lichte overkill, kan je beter wat extra eten ipv elke week meer dan 1 vial test erin te spuiten. Massawinst komt toch nog steeds door meer te eten dan je nodig hebt hoor ;)

En die pot wheyshake die je wint op een wedstrijd rechtvaardigt het gebruik dan wel ? Wedstrijden is alleen maar voor het plezier.
Van 3g test ga je echt niet dood, zelfs al knal je er jaren op. No problem. Belangrijkste factor is bloeddruk in controle houden.

Vanaf welke waardes onderneem jij iets tav je BD?

Bovendruk vanaf 15. Dit is als ik zelf meet. Als je het bij de dokter laat meten zitten veel mensen rond die waarde. Wittejasseneffect

Terug
Naar boven