XXL Nutrition

bulk kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
60 mg dbol is ook onnodig, tenzij je slechte dbol gebruikt. Beter investeer je in goede dbol en gebruik je 30 mg max.

De echte apotheek dbol van vroeger is niet meer te krijgen, dus dan maar 60mg.

Neem je nu geen gh meer dan?

Nee past even niet in het financiële plaatje.
GH is ook echt een luxe product. Je pakt er vrij weinig massa extra mee, maar blijft er goed droog mee.
Maar goed, om daar nou een klein fortuin in een jaar aan uit te geven....keuzes....
misschien dat ik me nog wel laat verlijden voor 3,6iu per dag maar die hoge dosering die ik nam ga ik nooit meer doen.
Vergelijkbaar met je sigaar met een briefje van honderd aansteken elke keer.

Haha nee ik bedoel niet gelijk het uiterste en Max junken. Maar je gaat toch je vetpercentage in de gaten houden en zo geeft het je toch wat meer ruimte voor wat minder clean eten > kan je makkelijker meer kcal kwijt > meer gains.

Jezus had je een 2 halen 1 betalen actie bij je deelert ofzo, ik zit op de helft aan geno en vindt het al te duur eigenlijk.

Oke ja, mijn plan is kcal lekker hoog op te schroeven en wat minder schone producten dan bv rijst met kip te nemen.
Nee had toen veel werk en weinig tijd om het geld daarvan uit te geven dus ga je gekke dingen doen haha

Tjah het is maar aan hoeveel je er aan uit wil geven. Standaardprijs in NL is 150eur +-. Als je naar turkije gaat kun je een hoop pennen meenemen voor 116 euro het stuk. Mooie stats trouwens trenbolini. Ik zou toch echt de basis van 1500mg test-e aanhouden voor 16 weken. Zeker omdat je hgh gebruikt.
Niet twijfelen. Test zo hoog mogelijk houden.
Als je toch geen kinderen wil en als je terug op 7iu geno wil gaan zitten.

1-16 : Testosteron enanthaat 3000mg
1-8 : Npp 1000mg
9-16 : tren ace 1000mg
0.625 femara
Insuline naar eigen keuze.

Ga je een pak lekkerder opgaan imo. Hangt natuurlijk ook van je lichaam af.
Heb je snel een zeer hoge bloeddruk dan moet je voeding aanpassen of lager doseren. Hoge bloeddruk op zich is geen ramp maar het moet binnen de perken blijven. Als je heel serieus bent meet je zelf je bloeddruk geregeld en indien nodig gewoon mediactie halen bij de dokter.
Zo doe ik het ook.

Thanks voor het compliment man.
Ik denk dat ik inderdaad test wel op 1500 wil houden. Zit normaal op 2000 als ik weinig anders erbij neem.
Denk wel dat ik de tren op 600 per week hou want heb nu een merk dat het op 100mg/ml doseert en zou erg stevig werken.
Mocht het tegenvallen kan ik altijd nog verhogen. Korte ester heb ik niet zo;n zin.
Ik prik mijn lange esters tweemaal per week en korte zette ik vaak elke dag omdat het aantal ml's anders zo hoog per injection side wordt.
NPP vond ik beetje poep middel dus ik denk dat ik de volle 16 weken tren neem en mijn omega 3 lekker hoog hou ivm verneukte cholesterol waarden.

Ik moest een tijdje terug langs de cardioloog als nacontrole omdat ik een jaar geleden ineens wat steken voelde in mijn borst en mij ongerust maakte.
Bleek aanstellerij te zijn want was niks aan de hand en mijn hart was zelfs compleet normaal ondanks dat ik al best lang kuur.
Maar wat ik wilde zeggen, hij heeft toen meteen mijn bloeddruk gemeten (op 2000 test per week) en die was 117 over 78 dus echt perfect.

Vind persoonlijk 3g test een heel klein beetje overkill :o
Weet niet of TS wedtrijden doet, maar voor het plezier vind ik dit onnodig risico's nemen/geld uitgeven.
OK, je stats zijn dik in orde, maar dan nog vind ik dit een lichte overkill, kan je beter wat extra eten ipv elke week meer dan 1 vial test erin te spuiten. Massawinst komt toch nog steeds door meer te eten dan je nodig hebt hoor ;)

Zelf vind ik 3 gram test ook wat overkill in de zin dat ik denk wat voor zin heeft dat?
Maar wbt risico valt het wel mee. Ik heb een half jaar op 2 gram per week gezeten omdat ik vergeten was hoe lang ik nou bezig was :P
Toevallig net voor mijn hart onderzoek waar ik het net over had. Hart was 0,0 groter geworden sinds de controle een jaar daarvoor en bloedwaarden die je standaard laat meten waren allemaal goed.

Ja als je geen hgh neemt gewoon lekker op 1500mg test-e blijven. Tren dosis is ook echt afhankelijk van de persoon.
Ik Heb geen insomnia of agressie op tren.

De echte apotheek dbol van vroeger is niet meer te krijgen, dus dan maar 60mg.

Nee past even niet in het financiële plaatje.
GH is ook echt een luxe product. Je pakt er vrij weinig massa extra mee, maar blijft er goed droog mee.
Maar goed, om daar nou een klein fortuin in een jaar aan uit te geven....keuzes....
misschien dat ik me nog wel laat verlijden voor 3,6iu per dag maar die hoge dosering die ik nam ga ik nooit meer doen.
Vergelijkbaar met je sigaar met een briefje van honderd aansteken elke keer.

Oke ja, mijn plan is kcal lekker hoog op te schroeven en wat minder schone producten dan bv rijst met kip te nemen.
Nee had toen veel werk en weinig tijd om het geld daarvan uit te geven dus ga je gekke dingen doen haha

Thanks voor het compliment man.
Ik denk dat ik inderdaad test wel op 1500 wil houden. Zit normaal op 2000 als ik weinig anders erbij neem.
Denk wel dat ik de tren op 600 per week hou want heb nu een merk dat het op 100mg/ml doseert en zou erg stevig werken.
Mocht het tegenvallen kan ik altijd nog verhogen. Korte ester heb ik niet zo;n zin.
Ik prik mijn lange esters tweemaal per week en korte zette ik vaak elke dag omdat het aantal ml's anders zo hoog per injection side wordt.
NPP vond ik beetje poep middel dus ik denk dat ik de volle 16 weken tren neem en mijn omega 3 lekker hoog hou ivm verneukte cholesterol waarden.

Ik moest een tijdje terug langs de cardioloog als nacontrole omdat ik een jaar geleden ineens wat steken voelde in mijn borst en mij ongerust maakte.
Bleek aanstellerij te zijn want was niks aan de hand en mijn hart was zelfs compleet normaal ondanks dat ik al best lang kuur.
Maar wat ik wilde zeggen, hij heeft toen meteen mijn bloeddruk gemeten (op 2000 test per week) en die was 117 over 78 dus echt perfect.

Mijn bloeddruk tijdens kuur laatse x in het ziekenhuis (+-8 maanden bezig) 16/8. Zit wel in de familie.
Toen in mijn bloed : 2000 mg test-e 1400mg tren-a , 600mg primo
Dat verhaal vaan steken en trekkend gevoel aan je borst is wel herkenbaar :) Ik ga 2x per jaar op onderzoek en niets aan het handje.

En die pot wheyshake die je wint op een wedstrijd rechtvaardigt het gebruik dan wel ? Wedstrijden is alleen maar voor het plezier.
Van 3g test ga je echt niet dood, zelfs al knal je er jaren op. No problem. Belangrijkste factor is bloeddruk in controle houden.
rechtvaardigen niet per sé, maar als je wil winnen (puur persoonlijk doel dan), neem je meer risico's dan wanneer je het eigenlijk voor 'niks' doet. Tuurlijk ga je er niet van dood, maar de risico's vergrootten natuurlijk wel met de dosis (en stof en genen en ...). Ik zeg niet dat het niet mag, was maar een mening/persoonlijk advies :D

Zelf vind ik 3 gram test ook wat overkill in de zin dat ik denk wat voor zin heeft dat?
Maar wbt risico valt het wel mee. Ik heb een half jaar op 2 gram per week gezeten omdat ik vergeten was hoe lang ik nou bezig was :P
Toevallig net voor mijn hart onderzoek waar ik het net over had. Hart was 0,0 groter geworden sinds de controle een jaar daarvoor en bloedwaarden die je standaard laat meten waren allemaal goed.
er zijn er genoeg die op hoge dosissen zitten en geen last hebben maar ook mensen die op lage dosissen veel bijwerkingen hebben. Het hangt natuurlijk af van erfelijkheid en vatbaarheid voor bepaalde dingen etc. Mijn punt was eigenlijk vooral dat hoe hoger de dosissen, hoe hoger het risico wordt. Wil niet per sé zeggen dat je er iets van zal over houden.

Ik ga de test op 1500 houden en de tren wat opschroeven naar 600.
Eventueel de tren nog verhogen, maar dit merk doet tren e op 100mg/ml dus ik moet nu dan al totaal 12ml per week injecteren.

Ik begin een dezer dagen en zal wel logje bijhouden

Mijn bloeddruk tijdens kuur laatse x in het ziekenhuis (+-8 maanden bezig) 16/8. Zit wel in de familie.
Toen in mijn bloed : 2000 mg test-e 1400mg tren-a , 600mg primo
Dat verhaal vaan steken en trekkend gevoel aan je borst is wel herkenbaar :) Ik ga 2x per jaar op onderzoek en niets aan het handje.

Hoe duw je in godsnaam al die ml's weg? Ik vind 12-14 ml echt al een hele klus.

5ml linker glute 5 ml rechts
5ml linker quad 5 ml rechts

Zit je al op 20ML. Genoeg kleinere spots over ;)<3

Pfoe 8 maanden 5 ml in me quad moet er niet aan denken!

Terug
Naar boven