MuscleMeat

Bulk schema, KRITIEK AUB!

AlexV

Olympisch gewichtheffer
Elite Member
Challenge
10 jaar lid
Waardering
1.507
Lengte
1m84
Massa
108kg
Vetpercentage
22%
Mijn doel ik om nu heel veel massa aan te maken, en dan te gaan cutten, ik wil alleen niet mijn gewicht te hoog krijgen. Ik train 5x in de week krachttraining, met 1x 1u voetballen en 4x 15 min high intensive cardio

Log:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/alex-log-2012-a-300243/

Ik zat te denken aan een voedingsschema dat er zo uit ziet:

Ochtend: 9:00
- Boterham met pindakaas en 10g suiker
- 4 gebakken eieren
- 0,5L sinaasappelsap
Tussendoor 1: 11:00
- 4x boterham met 100g kipfilet
- 0,5L water
Tussendoor 2: 13:00
- 4x boterham met 100g kalkoen Filet
- 0,5L water
Tussendoor 3: 15:00
- 130g tonijn
- 0,5L water
Avond eten: 18:00
- Wat de pot schaft, vaak: Spaghetti, aardappelen met kipfilet of babi pangang.
Post Workout: 21:00
- 28g Whey Perfection met 30g Dextrose
Before bed: 23:00
- 500g magere franse kwark met 4g kaneel poeder

Iemand die nog een goede bron van eiwitten weet? Het enige wat je meestal tegen komt ik tonijn, kwark en kipfilet. Om eerlijk te zijn wil ik wel een beetje afwisseling.

\ zei:
Iemand die nog een goede bron van eiwitten weet? Het enige wat je meestal tegen komt ik tonijn, kwark en kipfilet. Om eerlijk te zijn wil ik wel een beetje afwisseling.

Alles wat beweegt of wat uit iets komt wat beweegt.....

En laat de suiker maar achterwegen! Voor de rest moet je voldoen aan je eiwitbehoefte en iets boven je energiebehoefte zitten..

• Topic Starter Topic Starter
Alles wat beweegt of wat uit iets komt wat beweegt.....

En laat de suiker maar achterwegen! Voor de rest moet je voldoen aan je eiwitbehoefte en iets boven je energiebehoefte zitten..

ja maar ander krijg ik die pindakaas echt me keel niet door haha, en zo erg is 10g toch ook weer niet... in iedergeval bedankt voor je reactie, was eigenlijk helemaal vergeten om me eiwit behoefte uit te rekenen :/

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 21:38 ----------

Dagelijkse behoefte is 177,4g, dus als ik rond de 180/190g zit zal het wel goed zijn?

Terug
Naar boven