Fitness Seller

''Bulk'' Schema maar is hij okay?

WillyAZ

Novice
Waardering
0
Hallo, ik zou graag wat advies willen hebben en wat commentaar op de voeding schema die ik zelf een beetje in elkaar heb gezet, mijn doel is echt om te groeien in spieren en aan te komen, het is voor mij heel moeilijk om aan te komen ik weeg zelf 63kg en ben 1.85, bij het trainen kom ik niet echt net kijken train al wel een jaar maar niet serieus zeg maar, maar ik vindt het nu echt tijd om serieus te beginnen, Ik train in een sport school waar zowel machines en losse gewichten zijn, ik train nu 3/4 dagen in de week en dit is mijn voeding schema:

7:00 Eiwitshake (Whey Protein Instant van XXL) met brinta
8:30 Banaan en een Kiwi
10:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet
12:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet
15:00 1 Boterham met kaas/tonijn/salade/pindakaas/kipfilet
16:30 Training (Vlak na training AAtje + Banaan)
17:30 Rijst/Pasta met groenten en vis of kip
20:00 Brinta
22:30 Eiwit shake (Protein 80 van XXL)

Met vriendelijke groet

Willem

• Topic Starter Topic Starter
Hier wou ik even bij vragen of het okay is om DextroJuice van XXL met Whey Protein Instant XXL te nemen inplaats van een AAtje.

d

Veel te weinig man! Ik zou elke keer 4 sneedjes brood eten ipv 2, en de laatste maaltijd kan je beter kwark van maken ipv een shake..die liever als tussendoortje nemen, het is namelijk geen maaltijd.

Met 2 botterhammen bedoel ik 4 sneedjes brood, of is dat alsnog te weinig? bij welke maaltijd kan ik dan het beste die shake toevoegen van de laatste maaltijd?

d

Oh nee 4 sneedjes is genoeg, ik dacht dat je 2 sneedjes bedoelde! Die shake zou ik doe na de training, ipv die AA, je haalt je kh wel uit het fruit. Ook zou ik nog ik nog cashuwnoten erbij doen als extra, zitten vetten in, en bevat veel Kcal!

Ik zou voor je training nog iets van snelle eiwitten plaatsen.

Gewone ongezouten cashewnoten?

7.30 3ei eiwtten + 3eieren + 250ml melk + 70gr brinta

10:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
12:00 4 Boterhammen met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
15:00 2 Boterham met kaas/tonijn/salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
16:30 Training (pwo Mega grow + Whey 25gr)
17:30 Rijst/Pasta met groenten en vis of kip + eetlepel olijf olie
20:00 Brinta + 500ml halfvolle melk
22:30 Eiwit shake (50Gram Casiene XXL)
Kleine aanpassing aan je schema

Uhm mayonaise? :O, wat van Mayonaise..? oh en die PWO Mega grow en Caseine XXL heb ik niet, ik moet het even doen met Protein 80 van XXL en Whey Instant van XXL, Is DextroJuice niet beter voor vlak na het trainen? was namelijk aan het denken om Creatine Monohydraat te kopen en Dextro Juice..

Uhm mayonaise? :O, wat van Mayonaise..? oh en die PWO Mega grow en Caseine XXL heb ik niet, ik moet het even doen met Protein 80 van XXL en Whey Instant van XXL..

Yep, ik neem de mayo van bertolli, die is bereid met olijf olie en lijnzaadolie.Het slechts 3gr verzadigde vetten en de rest mono 30gr en poly 55gr per 100gr.Ja geen probleem je sups, maar als je nieuw moet bestellen neem je best voor het slapen de night protien (casiene) of kwark

Oke dankjewel, ik ben niet echt gek op kwark maar ken er wel 1 die ik lekker vindt die is van Mona en is bereid met kwark en Yoghurt het heet Halfvolle ''Smaak'' Kwark, Voedingswaarde per 100g:520kj (120kcal), Eiwit, 6,0g, Koolhy 15,3, vet 3,9.. Is dat wat? alvast bedankt

Oke dankjewel, ik ben niet echt gek op kwark maar ken er wel 1 die ik lekker vindt die is van Mona en is bereid met kwark en Yoghurt het heet Halfvolle ''Smaak'' Kwark, Voedingswaarde per 100g:520kj (120kcal), Eiwit, 6,0g, Koolhy 15,3, vet 3,9.. Is dat wat? alvast bedankt

Voor het slapen zou ik deze kwark niet nemen, ivm te veel carbs en te weinig eiwitten, night protien is wat je nodig hebt s'nachts ;)

Hallo, ik zou graag wat advies willen hebben en wat commentaar op de voeding schema die ik zelf een beetje in elkaar heb gezet, mijn doel is echt om te groeien in spieren en aan te komen, het is voor mij heel moeilijk om aan te komen ik weeg zelf 63kg en ben 1.85, bij het trainen kom ik niet echt net kijken train al wel een jaar maar niet serieus zeg maar, maar ik vindt het nu echt tijd om serieus te beginnen, Ik train in een sport school waar zowel machines en losse gewichten zijn, ik train nu 3/4 dagen in de week en dit is mijn voeding schema:

7:00 Eiwitshake (Whey Protein Instant van XXL) met brinta
10:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet
12:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet
15:00 1 Boterham met kaas/tonijn/salade/pindakaas/kipfilet
16:30 Training (Vlak na training AAtje + Banaan)
17:30 Rijst/Pasta met groenten en vis of kip
20:00 Brinta
22:30 Eiwit shake (Protein 80 van XXL)

Met vriendelijke groet

Willem

Ik zou zelf rijst of volkoren pasta nemen ipv brood tenzij je natuurlijk niet warm kan eten tussendoor..

7:00 Eiwitshake (Whey Protein Instant XXL) met 250ml melk + 70gr brinta
13:00 Trainen (Vlak na de training DextroJuice+Whey Protein Instant XXL)
15:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn/salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
17:00 1 Boterham met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
18:30 Rijst/Pasta met groenten en vis of kip
20:00 Brinta + 500ml halfvollemelk
22:30 Eiwit shake (NightProtein XXL)

Heb even een nieuwe gemaakt en me training wat vroeger geplent want dat komt me wat beter uit, is dit wat?

7:00 Eiwitshake (Whey Protein Instant XXL) met 250ml melk + 70gr brinta
13:00 Trainen (Vlak na de training DextroJuice+Whey Protein Instant XXL)
15:00 2 Boterhammen met kaas/tonijn/salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
17:00 1 Boterham met kaas/tonijn salade/pindakaas/kipfilet + eetlepel mayo
18:30 Rijst/Pasta met groenten en vis of kip
20:00 Brinta + 500ml halfvollemelk
22:30 Eiwit shake (NightProtein XXL)

Heb even een nieuwe gemaakt en me training wat vroeger geplent want dat komt me wat beter uit, is dit wat?

Ziet er goed uit kerel!

Terug
Naar boven