AndroidHealthClinic

Bulk schema!!

muscelman!!

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Schema is voor een maat van me. kben er net lang aan bezig geweest, Zijn stats zijn, Gewicht: 62kg, Vetpercentage: 6%, Lengte: 1.80m

Het is voor mij ook de eerste keer dat ik een voedingsschema maak dus hoop dat het er een beetje goed uitziet. de bedoeling is GROEIEN!!! (bulken). Het schema op zich ziet er goed uit, maar ik kom naar mijn gedachten veel te hoog uit op eiwitten en veel te laag op koolhydraten???
Graag wat hulp met mijn schema! Alvast Bedankt!

Klik op de link voor het schema:

david voedingsschema.JPG - bulking schema - Dedicated Web Hosting Service

Laatst bewerkt:
Heeft die maat van je geen internet dan? :P

• Topic Starter Topic Starter
Heeft die maat van je geen internet dan? :P

Hij heeft wel internet maar hij is een beginner op het gebied van bodybuilding dus ik help hem een end op weg snap je.. ik heb 't gemaakt en berekent enzo maar hij zat erbij zodat hij het de volgende keer zelf kan doen :D

Maar heb je geen reactie over het schema misschien!

Naar mijn mening eet je een beetje weinig voor iemand van jouw stats.... Je weegt 62 kg en je bent 1.80m. Ik zou vooral je ontbijt (50 gram brinta is niks...) en je avondeten(100 gram kip is ookniks) verhogen...

die hoeveelheid eiwit is belachelijk hoog!! how 2-2,5 g per Kg VVM aan. En om te geginnen niet meer dan 30g/3uur!
350g voor 62kg:eek: zonde van de eiwitten als je t mij vraagt

• Topic Starter Topic Starter
die hoeveelheid eiwit is belachelijk hoog!! how 2-2,5 g per Kg VVM aan. En om te geginnen niet meer dan 30g/3uur!
350g voor 62kg:eek: zonde van de eiwitten als je t mij vraagt

Daarom post ik het ook hier, ik kwam idd veel te hoog op eiwitten uit en te weinig koolhydraten naar mijn gedacht. wat voor eten kan ik er van tussen halen en iets anders bij zetten om beetje beter kwa eiwitten te zitten??

Gr.

Terug
Naar boven