MuscleMeat

Bulk Schema

fritssprits

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen,

Status:

1.95
19 jaar
77kg

Schema:

07:00
Bak brinta
Banaan
Bak magere yogurt
Creatine

09:00 - 15:00 10 bruine broodjes met kip filet + water

17:30 avond eten wat de pot schaft.

18:30 voor het trainen creatine.

20:00 Na het trainen Eiwitshake

21:00 Bak brinta + Banaan

22:30 Weightgainer

Ik wil graag aankomen.
Wat kan ik tussen deze maaltijden het beste nog pakke? Muslie repen?
en wat kan ik het beste tijdens me middag eten drinken, drink nu water.

Ik heb zeker wel 4500 tot 5000 kcal per dag nodig.. zal ik hieraan komen?

Heeft iemand tips? ik werk ook door deweeks s'avonds in een Cafetaria, maar dan is het erg moeilijk om dit patroon nog aan te houden. Wat kan ik dan het beste eten? ik pak zelf dan vaak pannekoeken met stroop.

Ik hoor het!

Greetzz

Laatst bewerkt:
Ik ben ook nog maar een beginner, dus kan niet overal een antwoord op geven, maar wat ik wel weet is:

1. drink melk tussendoor, veel. In melk zitten hoogwaardige eiwitten. Als je wil aankomen is het een makkelijke manier om aan veel calorien te komen.
2. Muesli repen zou ik niet doen, iig niet als je clean wilt bulken.. zitten vaak veel suikers in.
3. Als je wilt weten of je aan genoeg calorieen komt moet je dat uitrekenen. Er zijn genoeg sites waar je precies in kan vullen wat je eet en dan wordt het aantal calorieen uitgerekent. Op dit forum zijn ook excelbestanden te vinden waarin je dit kunt doen. Niemand kan nu zien of je genoeg calorien binnen krijgt aangezien je nergens hoeveelheden hebt bij gezet.
4. Andere goede dingen om toe te voegen zijn tonijn (liefst op water), havermout, magere kwark. Kwark moet je nemen voordat je gaat slapen, omdat er langzame eiwitten inzitten.
5. Ik zie bijna nergens vetten staan. Eet bijv. ongezouten noten (pinda's, cashews, walnoten..) om aan goede vetten en meer cals te komen.

Ik heb heel veel van bovenstaande dingen van dit forum geleerd, dus ik zou zeggen: lees meer topics en stickies.

Hopelijk heb je hier iets aan. Ciao!

08:00 Na het trainen Eiwitshake

je bedoelt 20:00

overgens vind ik 09:00 - 15:00 10 bruine broodjes met kip filet + water
een beetje raar neergezet, bedoel je rond 9 uur tot 3 uur neem je 10 broodjes of je eet in die tijd verdeelt 10 broodjes?

Beste mensen,

Status:

1.95
19 jaar
77kg

Schema:

07:00
Bak brinta
Banaan
Bak magere yogurt
Creatine

09:00 - 15:00 10 bruine broodjes met kip filet + water

17:30 avond eten wat de pot schaft.

08:00 Na het trainen Eiwitshake

21:00 Bak brinta + Banaan

22:30 Weightgainer

Ik wil graag aankomen.
Wat kan ik tussen deze maaltijden het beste nog pakke? Muslie repen?
en wat kan ik het beste tijdens me middag eten drinken, drink nu water.

Ik heb zeker wel 4500 tot 5000 kcal per dag nodig.. zal ik hieraan komen?

Heeft iemand tips? ik werk ook door deweeks s'avonds in een Cafetaria, maar dan is het erg moeilijk om dit patroon nog aan te houden. Wat kan ik dan het beste eten? ik pak zelf dan vaak pannekoeken met stroop.

Ik hoor het!

Greetzz

Hoi en eerst en vooral welkom op het DBB-forum !

Maaltijd 1 : magere yoghurt vervangen met 40gr whey, aangezien je nog beginner bent (denk ik) zou ik creatine de eerste paar maandjes weglaten en daarna pas pakken, in het begin heb je er echter geen behoefte aan.
Maaltijd 2 : Verdeel die boterhammen goed om de 2-3 uur met ong 100gr mager beleg. Of (vette) vis natuurlijk.
Maaltijd 3 : Zorg voor genoeg vlees en groentjes
Maaltijd 4 : Creatine weglaten, zie maaltijd 1
Maaltijd 5 : Is goed, maar doe nog maar wat whey bij
Maaltijd 6 : Weight Gainer weglaten, zit meestal vol met suikers, kun je bv ergens tijdens de dag wel toevoegen, maar in de avond zou ik het echt niet doen... Vervang dit gewoon door magere kwark en daarbij nog wat nootjes ;).

Andere tips : Om die boterhammen je strot niet uit te komen zou ik af en toe wel afwisselen met zilvervliesrijst ;).

Post ook je anders eens met K / E / V en verhoudingen enzo, dit kan makkelijk met een excel sheet.

Ik zou echter geen pannenkoeken met stroop eten .. Probeer dan anders je weight gainer weg te zuipen ;).

Grote tip : Je moet je hier niet altijd aan houden hoor, je mag ook junkmaaltijden inlassen hoor ;).

Succes !

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's.
Ik heb een tijd lang goed en lang getrained, ben toen gestopt en toen zeker 5kg afgevallen. ( woog toen 82 kg ).
Ik ben sinds 2 weken weer begonnen en gebruik de creatine beetje als opkikker.
Ik pak dan s'middags wel de weightgainer inplaats voor het slapen gaan.
Ik eet tussen 9 uur s'morgens en 3 uur s'middags zo'n 10 broodjes Kip/kalkoen filet.

Heeft 1 van jullie toevallig een link met daarin een excel bestand?
Kreeg er al een toegestuurd, maar daar kwam ik niet uit...

Alvast bedankt voor de tips! Ik ga hier zeker wat mee doen:)

Terug
Naar boven