MuscleMeat

Bulk Schema

fritssprits

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen,

Status:

1.95
19 jaar
77kg

Schema:

07:00
Bak brinta
Banaan
Bak magere yogurt
Creatine

09:00 - 15:00 10 bruine broodjes met kip filet + water

17:30 avond eten wat de pot schaft.

18:30 voor het trainen creatine.

20:00 Na het trainen Eiwitshake

21:00 Bak brinta + Banaan

22:30 Weightgainer

Ik wil graag aankomen.
Wat kan ik tussen deze maaltijden het beste nog pakke? Muslie repen?
en wat kan ik het beste tijdens me middag eten drinken, drink nu water.

Ik heb zeker wel 4500 tot 5000 kcal per dag nodig.. zal ik hieraan komen?

Heeft iemand tips? ik werk ook door deweeks s'avonds in een Cafetaria, maar dan is het erg moeilijk om dit patroon nog aan te houden. Wat kan ik dan het beste eten? ik pak zelf dan vaak pannekoeken met stroop.

Ik hoor het!

Greetzz

Laatst bewerkt:
Ik ben ook nog maar een beginner, dus kan niet overal een antwoord op geven, maar wat ik wel weet is:

1. drink melk tussendoor, veel. In melk zitten hoogwaardige eiwitten. Als je wil aankomen is het een makkelijke manier om aan veel calorien te komen.
2. Muesli repen zou ik niet doen, iig niet als je clean wilt bulken.. zitten vaak veel suikers in.
3. Als je wilt weten of je aan genoeg calorieen komt moet je dat uitrekenen. Er zijn genoeg sites waar je precies in kan vullen wat je eet en dan wordt het aantal calorieen uitgerekent. Op dit forum zijn ook excelbestanden te vinden waarin je dit kunt doen. Niemand kan nu zien of je genoeg calorien binnen krijgt aangezien je nergens hoeveelheden hebt bij gezet.
4. Andere goede dingen om toe te voegen zijn tonijn (liefst op water), havermout, magere kwark. Kwark moet je nemen voordat je gaat slapen, omdat er langzame eiwitten inzitten.
5. Ik zie bijna nergens vetten staan. Eet bijv. ongezouten noten (pinda's, cashews, walnoten..) om aan goede vetten en meer cals te komen.