XXL Nutrition

Bulk schema

rens bonhof

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
21%
Hierbij mijn bulk schema, net vetpercentage opgemeten 21,4%
4 punts meting.. ik ben nogal lang dus zoveel valt dat vet niet op. het is wel wat maar daar is het ook mee gezegd, dus na 3 maandjes cutten vind ik dat ik wel eventjes aan wat spiermassa aanmaken toe ben..
daar doen we het eenmaal voor.:)

Bijlage in excell toegevoegd.

Bijlagen

Waar kom je vandaan? Dus wat waren je body stats voor de cut? Ik vind het sterk dat je op +20% durft te bulken ;)

Schema kan nog wat extra gezonde vetten gebruiken (noten/pindakaas/vis).

Ik weet dat het moeilijk is om je eiwitten uit voeding te halen, maar zoveel shakes op 2900kcal totaal? Kan volgens mij wel beter.

Je zit echt extreem hoog in eiwitten. 5 shakes op een dag en 1 kg kwark is overkill, zeker als je daarnaast nog kipfilet en tartaar eet.
Ik zou persoonlijk gaan voor maximaal 2 shakes per dag (ontbijt en PWO). 500g kwark voor het slapen is ook wel voldoende. Voor de rest zou je vet wat meer mogen zijn, denk hierbij aan pindakaas, pinda's, noten en olijfolie.
De producten verder zijn prima! Lekker clean, alleen de verhouding kan wat beter imo.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dan nog eventjes wat brood rijstwafels en pindakaas toevoegen aan me dieet en 2 shakes per dag, ik post me schema snel. hopelijk kom ik dan aan de 3200Kcal.
en is de verhouding beter.

Hierbij me voedings schema met wat toevoegingen.

eiwitten naar beneden gehaalt.
KD iets omhoog
vet omhoog.

en proberen meer te verdelen..

graag jullie reactie :) en tips

Bijlagen

Waar kom je vandaan? Dus wat waren je body stats voor de cut? Ik vind het sterk dat je op +20% durft te bulken ;)

Schema kan nog wat extra gezonde vetten gebruiken (noten/pindakaas/vis).

Ik weet dat het moeilijk is om je eiwitten uit voeding te halen, maar zoveel shakes op 2900kcal totaal? Kan volgens mij wel beter.

Ik zat eerst op de 32% vet maar ik ben erg sterk afgevallen maar zit op de 21.5%. krijg er niet echt wat van af heb ik het idee, was al 3 maanden bezig. ik heb nog wel wat buikvet maar ik denk dat ik beter eventjes wat spiermassa aan kan maken ivbm grotere verbranding.. en qua zicht ben ik niet dik. het meeste is eraf, en ben tenslotte 193cm lang dus zo erg zie je het niet.

om 19:00/19:30 eet je 2 tartaar, en 75g rijst... Naar mijn mening kun je daar beter 1 tartaar met 150g rijst van maken aangezien je nog steeds erg hoog in eiwitten zit.
Je hebt maar 1,8g per kilogram nodig wat bij jou zou uitkomen op: 82kg * 1,8g = 150g (afgerond).
Natuurlijk kan een beetje meer niet veel kwaad dus richt voor ongeveer 200-225g eiwit

maar ga ik dan niet te hoog in de vetten/KH zitten zodat ik weer gigantisch aankom?
als ik die verloren Kcal compenseer met dubbele hoeveelheid Zilvervlies rijst?

ik heb het erbij gezet, moet ik er nog wat afhalen denk je? mischien wat kipfilet afhalen en melk toevoegen bij de brinta?

10% in 3 maanden bravo!

Hierbij me vernieuwde overzicht.

Bijlagen

Ik vind het er wel goed uitzien... Misschien wel nog wat afwisseling zoeken voor die rijstwafels aangezien je er daar een stuk of 7 op een dag van eet?
Wel telkens met pindakaas dus dat is goed.
Ik zou zeggen probeer het een tijdje, kijk of het resultaat je bevalt en pas zo nodig het schema aan.
Als je vind dat je teveel aankomt, klein beetje naar beneden en visa versa.
Succes!

dank je wel, ik laat het me trainer nog eventjes zien.

het bevalt me wel alleen op ten duur gaat die kipfilet me wel irriteren ga ik vanuit.

maar dat komt wel goed, zodra ik een aanpassing maak post ik weer wat!

ik ben nu 16 dagen bezig en niks aangekomen, eerder afgevallen.

woog eerst 82 (sochtends op de weegschaal)
nu 80/81

is dit de wenning van het schema ofzoiets omdat ik nu veel KH inneem ipv hogere concentratie eiwitten?

wel merk ik dat ik er wat robuster uitzie door het aantal natrium uit brood rijstwafels en de pindakaas. en dat mijn spieren wel degelijk strakker aanvoelen door spiergroei??

Durf het niet te zeggen. Zou vochtverlies kunnen zijn, zou ook te weinig intake kunnen zijn...
Iemand die hier wel degelijke uitspraak over kan doen?

ik merk wel degelijk spiermassa aanmaak, mijn Obliques groeien, armen groeien voelen strak en hard aan. dus lekker doorgaan en niet zeiken.nl?

Dan zou ik inderdaad gewoon nog even doorgaan totdat je merkt dat je echt begint vast te lopen

Die plakken kipfilet, is dat beleg? Je krijgt zo teveel zout binnen als het beleg is uit zo'n pakje. Kipfilet grillen of koken en dan in plakken snijden(nadat het is afgekoeld) voorkomt teveel zout inname. Train ze! enne Succes!!

ik merk aanzienlijk meer kracht en gewichtstoename, alleen van al dat eten word je zo snel moe.. zit de hele dag te gapen haha.

morgen post ik even mijn gewicht

Terug
Naar boven