MuscleMeat

Bulk

DGold

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Dag mensen.

Ik ga beginnen met de volgende Bulk kuur.

wk 1-6 Oxy 100mg per dag
wk 1-12 Test E 750mg
wk 3-13 Hcg 500iu per week
wk 14-17 Tamoxifen 20mg per dag

Ik heb heb dan ook wat femara bij de hand om eventueel een gyno tegen te houden. Heb hier alleen nog niet eerder van geproefd. Ik lees dat 0,5mg per dag meer dan genoeg is. Of moet ik hier uit voor zorg gelijk mee beginnen? Dat is voor mij nog een vraag.

Alvast bedankt voor jullie reactie...

gewoon bij de hand houden.. en pas gebruiken wanneer je last krijgt
heb je eerder gekuurd dat je er al gauw last van kreeg dan?

goed je voeding in de gaten houden anders word je een barbapappa. Voor de rest veel succes, ga je 500iu 1x zetten of 250iu 2x?

• Topic Starter Topic Starter
gewoon bij de hand houden.. en pas gebruiken wanneer je last krijgt
heb je eerder gekuurd dat je er al gauw last van kreeg dan?

Nou lang geleden toen ik een kuur sust-deca deed.
Ook wel een keer met test-tren,. Nooit extreem ofzo, maar gewoon niet mooi snap je. Is wel altijd met de nakuur netjes weg getrokken. Maar voorkomen is beter dan genezen. Toch?

Maar is dan 0,5mg femara voldoende?

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 15:33 ----------

goed je voeding in de gaten houden anders word je een barbapappa. Voor de rest veel succes, ga je 500iu 1x zetten of 250iu 2x?

Ja wel in 2x.Misschien doe ik wel 2x 500

Is HCG echt nodig bij zo'n kuur ? :)

kerel zet er adex bij anders gaan je oestrogenen veel te hoog oplopen

Of 200mg mast, met arimidex hou je geen oestrogeen meer over.

Na je oxy zou ik proviron implementeren. Provi heeft meerdere voordelen. Mocht je toch gyno krijgen nolva er in, als dit niet werkt femara. Kan ook gelijk femara als er gyno optreed.

Na je oxy zou ik proviron implementeren. Provi heeft meerdere voordelen. Mocht je toch gyno krijgen nolva er in, als dit niet werkt femara. Kan ook gelijk femara als er gyno optreed.

Zo ver ik uit ervaring kan spreken. Zorgt de proviron voor wat vocht afdrijving. Dat zal een "200mg Mast e" ook voor me doen plus dat de DHT gyno ook tegen gaat. Wat voor voordelen zijn er volgens jou nog meer aan proviron?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 13:18 ----------

kerel zet er adex bij anders gaan je oestrogenen veel te hoog oplopen

Daar heb ik toch de femara dan voor

Laatst bewerkt:
oxy + test is een kuur voor gevorderden. omdat die hun lichaam goed kennen én hoe dat lichaam reageert op kuren.

want oxy + test is dé kuur om snel ff t**ten te kweken als je niet uitkijkt.

beter doe je oxy + tren en onderhoud test.

veel succes anyway

misschien kent hij zijn lichaam wel goed en wil hij dit proberen. Lijkt mij ook leuk oxy te doen alleen wel met mast en laag test.

oxy + test is een kuur voor gevorderden. omdat die hun lichaam goed kennen én hoe dat lichaam reageert op kuren.

want oxy + test is dé kuur om snel ff t**ten te kweken als je niet uitkijkt.

beter doe je oxy + tren en onderhoud test.

veel succes anyway

Ik kuur nu af en aan bijna 8 jaar. Denk dat ik het wel me lichaam onderhand goed ken!!! Als ik femara er bij gebruik elimineert het de gyno en tevens alle oestrogenen in je lichaam.

Tren en oxy lijkt me echt dodelijk man. 1 woord "progesteron"!

naja oxy van zichzelf aromatiseerd, niet dus in princiepe zonder aromatiserende middelen moet tren oxy wel te doen zijn. 1 woord "deca d*ck"hahahaha

Klopt het aromatiseert niet, maar je hebt wel met progesteron te maken.

Deca d*ck ja. Heb ik wel mee gemaakt. 2 maanden geen coïtus kan ik wel mee leven.... keuzes

Dag mensen.

Ik ga beginnen met de volgende Bulk kuur.

wk 1-6 Oxy 100mg per dag
wk 1-12 Test E 750mg
wk 3-13 Hcg 500iu per week
wk 14-17 Tamoxifen 20mg per dag

Ik heb heb dan ook wat femara bij de hand om eventueel een gyno tegen te houden. Heb hier alleen nog niet eerder van geproefd. Ik lees dat 0,5mg per dag meer dan genoeg is. Of moet ik hier uit voor zorg gelijk mee beginnen? Dat is voor mij nog een vraag.

Alvast bedankt voor jullie reactie...

Vergeet die Oxy, zou liever NPP nemen. hcg 250iu op maa en do.Verder is het weer je training en voeding wat het resultaat bepaald.

Ik kuur nu af en aan bijna 8 jaar. Denk dat ik het wel me lichaam onderhand goed ken!!! Als ik femara er bij gebruik elimineert het de gyno en tevens alle oestrogenen in je lichaam.

Tren en oxy lijkt me echt dodelijk man. 1 woord "progesteron"!

ik heb niet gezegd dat het niet voor jou is, heb gezegd: voor gevorderden. blijkbaar pas jij in die categorie, wel, geen probleem toch?

tren en oxy is een goeie combo by the way. toch voor massa te pakken. (libido is iets anders)

mss iets voor je volgende ;)

Terug
Naar boven