MuscleMeat

Bulken en wat is jullie advies

Stefanj0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Hallo,

Ik ben sinds een paar weken in de sportschool bezig en ik doe daar 1x per week dan 40 minuten interval training op de loop band en daarna altijd kracht trainen.
Ik heb een heel schema ervoor omdat ik het moet combineren.
Ik loop verder dan nog 1x per week duurloop van bijna een uur.

Verder doe ik dan 3x per week kracht trainen in de sportschool alleen ik val nu heel erg veel af en ik begin mager te worden.
Mijn sportleraar vertelde mij dat ik moest gaan bulken maar ik moet nu dus zowiezo volkoren brood eten en meer fruit maar hoe moet ik mijn dag nu gaan indelen met het eten?

Groeten Stefan

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 17:35 ----------

owja ook heb ik nu dus elke avond heel erg veel honger als ik in mijn bed lig

verdeeld over 6 maaltijden

• Topic Starter Topic Starter
ja maar hoe moet mijn dag er dan ongeveer uitzien met eten en drinken?

lees zelf sticky's man

maar ik kan niet echt een goede indeling voor een dag vinden en ik ben ook nieuw op dit forum maar zou iemand dan hier een indeling voor mij willen plaatsten voor een dag

wat mij heel erg heeft geholpen is dat je 3 grote maaltijden heb en minimaal 3 tussendoortjes, en met grote maaltijden bedoel ik GROTE maaltijden en als tussendoortjes gewoon een paar broodjes (correct me if im wrong) en ik raad aan om veel melk te drinken

Laatst bewerkt:
melk lust ik totaal niet maar ik wil eigenlijk weten wat is het beste om dan de dag mee te beginnen en als tussen door en dan als middag en dan daar tussen weer en met avond eten doe ik gewoon wat de pot schaft en dan nog wat daarna het beste is

drink magere melk met cornflakes door, bouw die cornflakes voortdurend af en ik zweer je dat je na een tijd gewoon melk drink.

tonijn,kip,kalkoen,ei,kwark,melk,biefstuk,noten,pindakaas,... je hebt zoveel keuze uit eiwitrijke producten, maak je eigen dieet altijd lekker en gevarieerd ;)

ook zorgen dat je genoeg complexe koolhydraten binnenkrijgt(best geen suikers) en genoeg vetten.

geen magere melk maar drink volle melk, als dit niet lukt drink chocolade melk (miss zelfs nog beter voor de bulk)

en bij jou leeftijd en stats zal ik me totaal niet druk maken over indeling over de dag...
eet gewoon ruim boven je behoefte dan komt het goed!

heb je thuis de kans om rijst te koken, want dat is echt een goede bron van koolhydraten.
en probeer als je brood eet iets van kipfilet erop te doen(je kan er ook wat mosterd bij doen dat vind ik altijd wel lekker)

erg bedankt maar het liefst zou ik hier van iemand van jullie een bericht zien met een soort eet schema hoe ik dan het best kan eten op een dag en dat jullie dan erbij zetten waar ik ongeveer dan uit kan kiezen dus voor variatie

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 18:51 ----------

alleen rijst dat lust ik echt niet en melk dan dat ook niet, eerst at ik alleen maar wit brood en ik ga nu dus aan de volkoren

ik zou dan wel lekker veel brood meenemen naar school want dan krijg je flink wat calorieën binnen en het scheelt ook weer geld want dan hoef je niet langs de kantine :P

okee dus gewoon veel bruin brood, normaal had ik 6 witten mee en nu dus dan 6 bruine en dan volkoren?

ik raad wel volkoren aan maar hoelang ga je naar school want als je van 9 tot 4 gaat zal ik iets meer brood aanraden (als je zoveel kan eten natuurlijk;))

ik heb ook gewoon 6 broodjes mee hoor maar wel met veel beleg

inderdaad volle melk :D

even foutje geschreven sorry ^^

Je lust geen melk en geen rijst? Dat zijn gewoon basis dingen, kan me niet voorstellen dat je geen rijst lust. Je maakt t jezelf wel moeilijk dan. Rijst kan je vervangen door aardappels en brood, melk door chocomelk, kaas, kwark, yochurt.

Terug
Naar boven