XXL Nutrition

Bulken Jongen 19 jaar

NiekTricep

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Vetpercentage
13%
Beste medesporters, ik ga nu al ongeveer 2 jaar naar de sportschool. Maar mijn progressie is matig, tenminste dat vindt ik zelf. Met het bulken wil ik rond de 80KG worden. Dit is het eetschema wat ik nu heb. Mijn vraag is wat jullie ervan vinden?

19 jaar
174cm
Maintenance inname van kcal 2558
Goal kcal inname3058 kcal

Maaltijd 1

Multivitamine 1stuk

Aminozuren 2stuks

4 boterhammen 134kcal per 536kcal

1 serv pindakaas calve 100kcal

of Pindakaas lidl 92kcal

Kipfilet 81kcal

Totaal 717 kcal

Shake tussendoor met banaan

Whey Mutation gold 136 kcal

Banaan 126 kcal

Water

Totaal 262kcal

Maaltijd 2

Havermout 100 gram 375kcal

Melk 200 ml 93kcal

Totaal 468kcal

Maaltijd 3

Pasta 2 serv ongekookt +/- 160 gr 568kcal

Tonijn 200kcal

Of maaltijd werk 500kcal

Totaal 768kcal

Avondmaaltijd

Werk 500-700kcal

Zelf thuis aimen voor 600 kcal 600 kcal

Boterhammen 134kcal

Kipfilet 28kcal

Eiwittenshake Metrx 300kcal

Voor het slapen

Skyr 150 gr 98kcal

geen pindakaas eten bij maaltijd 1 en waarom skyr?

Totaal aantal kcal?
hoeveel eiwitten vetten en koolhydraten?

groente en fruit?

Beetje onduidelijk zo.

Maar denk dat het veel te weinig is.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje onduidelijk zo.

Maar denk dat het veel te weinig is.
Totaal zit ik op 3058 kcal, terwijl ik voor onderhoud op 2258 moet zitten. Hoeveel kcal moet ik erboven zitten dan? Dat is dus de reden dat ik het vraag, heb het al opgezocht maar de 1 zegt dat je 1000 kcal boven je onderhoud moet zitten, en de ander zegt dat 1000 weer veelste veel is.

Kcal zit ik sowieso op de 3058, soms er boven.
105 gr eiwitten.
Erg weinig eiwitten.
Meer kip op je brood doen.
En in Londen kan je behoorlijk wat soorten ham en kipvleeswaren kopen. Gewoon pakje op een broodje doen of zo opeten. ;)

2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht aanhouden.
En vetten ook belangrijk.. 1 gr per kg lichaamsgewicht

Omdat ik momenteel in Londen woon en ze daar geen Kwark verkopen, en ik cottage cheese niet echt bepaald lekker vindt

Dit is nou echt reden om niet naar het buitenland te gaan. Zou echt niet zonder mijn 500 gram magere kwark kunnen voor het slapen gaan. :)

Totaal zit ik op 3058 kcal, terwijl ik voor onderhoud op 2258 moet zitten. Hoeveel kcal moet ik erboven zitten dan? Dat is dus de reden dat ik het vraag, heb het al opgezocht maar de 1 zegt dat je 1000 kcal boven je onderhoud moet zitten, en de ander zegt dat 1000 weer veelste veel is.

Denk dat jij je activiteit niet goed heb berekent.

Hoe zwaar ben je?

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik hem had gemaakt was ik 72,3kg. Correctie voor onderhoud had ik 2558 kcal nodig. En ben 174 cm.

Jaa het probleem is dus, die zitten een halfuur van mij af. De winkels waar ik kom verkopeb alleen cottage cheese

Dan eet je gewoon cottage cheese.

Voor de rest als je niet aankomt verhoog je gewoon jou aantal kcals. Dus kom je met 3000kcals amper aan dan doe je er weer 100kcals bij op. En zorg dat jij je eiwitiname omhoog doet.

Niet miepen gewoon eten. Je wilt toch resultaten ofwa?

ik leefde daar op het full cooked english breakfast met eieren, bacon, worst, witte bonen, champingons en tomaten. Zalig! :D en ook genoeg eiwitten hoor.

en wat betreft de kwark... 1 x heengaan en 10 bakken halen. Is lang houdbaar dus geen probleem toch! ;)

Terug
Naar boven