Fitness Seller

Bulken Jongen 19 jaar

Hoe doe je 100 gram havermout door 200 ml melk? Ik doe 40 gram door 250 ml. Wat voor brood eet je? Ik reken voor een standaard boterham 70-80 kcal.

geen pindakaas eten bij maaltijd 1 en waarom skyr?
Ik eet ook vaak pindakaas op brood in de ochtend (na m'n havermout). Kun je laten weten waarom dit niet goed is?

Je kan ook gewoon whey kopen/bestellen in Engeland als je niet aan je eiwitten komt

Hoe doe je 100 gram havermout door 200 ml melk? Ik doe 40 gram door 250 ml. Wat voor brood eet je? Ik reken voor een standaard boterham 70-80 kcal.

Ik eet ook vaak pindakaas op brood in de ochtend (na m'n havermout). Kun je laten weten waarom dit niet goed is?
zitten allemaal toegevoegde vetten in die je niet nodig heb, kan je beter gewoon pinda's eten.

zitten allemaal toegevoegde vetten in die je niet nodig heb, kan je beter gewoon pinda's eten.
I know, thanks! Mijn oplossing: 100% puur pindakaas (zonder toevoegingen). Handje noten door m'n havermout is ook een goed alternatief!

In Skyr zit 11gr eiwit per 100gr
Goed alternatief voor kwark lijkt mij.

Skyr 1,65 per 450 gram (11 gr per 100 gram) --> 49,5 gr eiwit
kwark 0,69 per 500 gram (9 gr per 100 gram) -->45 gr eiwit

Kan je imo toch beter kwark pakken...

Als de pot kwark 1 uur reizen totaal is...
Daarbij ik betaal nooit 1.69. Vandaag was hij 1.16 en soms is hij maar 0.78 ;). Gewoon bij Albert Heijn.

Daarbij ik betaal nooit 1.69. Vandaag was hij 1.16 en soms is hij maar 0.78 ;). Gewoon bij Albert Heijn.
hier is hij bij appie 1,69... bij alle 4.

Bij lidl kost skyr overigens maar 0,69 cent voor 350 gram. ;)

• Topic Starter Topic Starter

Voor mijn botherhammen heb ik diegene gekozen met het meest aan kcal, dit is dus 126. Het Wholemeal brood, wat me qua smaak tegenvalt. En met havermout vul ik de rest aan met water.

Maar ik heb andere Skyr haha, omdat ik in Engeland woon. Deze is dus laag in suikers en het hoogst wat ik bij de lidl kan krijgen aan eiwitten. En hij is het goedkoopst, misschien dat ik maar twee bakken moet eten op een dag. Op cottage cheese na dan. Maar ik denk dat ik mijn Schema ga verhogen met een boterham.

Zo ik heb mijn bulkschema aangepast. Ik hoor graag jullie mening :D

Bijlagen

1630 kcal aan eiwitten... = 400 gram eiwitten... Heb je wel naar de adviezen gekeken?
2-2,5 gr eiwit per kg lichaamgewicht
minimaal 1 gr vet per kg lichaamsgewicht
rest koolhydraten.

Terug
Naar boven