XXL Nutrition

bulken met t3?

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ga binnekort weer kuren na 5 maanden clean

week 1-8 1500 test E
week 1-8 1000 tren E
week 1-12 100mg proviron
week 1-6 50 mg halotestin
week 7-10 100 mg anaver
en week 1-9 75 mg t3???

of geen t3

Voor bulken zou ik de t3 niet zo hoog doseren, maximaal 25mcg per dag.. die hoeveelheid is prima

Die Halo zou ik eens goed over nadenken is zulke gore rommel voor je organen, je stront wordt er gewoon zuur van.

hardgainers zei:
Voor bulken zou ik de t3 niet zo hoog doseren, maximaal 25mcg per dag.. die hoeveelheid is prima

Die Halo zou ik eens goed over nadenken is zulke gore rommel voor je organen, je stront wordt er gewoon zuur van.

Zure strond? :rolleyes:

Ervaring Hargainers?

Verder wel een ok kuur.
Ook hier zou ik wel de test wederom wat langer doortrekken dan de tren.
2 weekjes ofzo.
Halo is zooi idd, boel agressie weinig resultaten (geen ervaring, wel veel gelezen).

• Topic Starter Topic Starter
ik ga op 7000 kcal dag zitten, in het verleden merkte ik dat ik het niet kon verwerken was bijvoorbeeld savonds 5 kg zwaarder dan in de ochtend van het eten alleen( en snachts verloor ik die 5 kg:S) dus vandaar leek hetr m everstandig t3 mischien op 50 mcg te zetten?

dareal zei:
ik ga op 7000 kcal dag zitten, in het verleden merkte ik dat ik het niet kon verwerken was bijvoorbeeld savonds 5 kg zwaarder dan in de ochtend van het eten alleen( en snachts verloor ik die 5 kg:S) dus vandaar leek hetr m everstandig t3 mischien op 50 mcg te zetten?

tja ik zou beginnen met 25mcg en dan eventueel naar 2x25mcg per dag, ff kijken wat het voor je doet. zeker niet hoger gaan.

Zou ook rekening houden met hoeveel je vet% wilt laten stijgen in je bulk.
Als je wat ruimte over hebt kan je t3 iets lager houden.

Tren + halo = roidrage,niet zo lekkere combi voor de innerlijke mens,wordtie erg opstandig van.....maakt het beest in je los,maar wel het linke beest:grumble:

dat zijn flinke hoeveelheden 4 gram aas per week, doe je wedstrijden?

• Topic Starter Topic Starter
dus beginnen op 25 (wat zoiezo al moet vanwege de tren) en eventueel verhogen naar 50, ben ook van plan gh op 7 iu ed erbij te zetten en dit na de kuur weer naar de 4 verlagen heb vaker gekuurt met gh en weet dus de van de sides

je bent nog 21 en zit al aan deze hoeveelheden plus je hebt al vaker hgh gebruikt?? Nou, je bent er wel vroeg bij :)

Terug
Naar boven