Fitness Seller

Bulken of cutten?

Dudeex

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
73kg
Ik wil eigenlijk eerst het vet wegwerken van me buik, heupen en borst. Ik ben nu 72,5 kg (1,87 meter), maar wil eigenlijk 70 / 69 kg zijn om vervolgens te bulken.

Of is het beter als ik gewoon direct ga bulken?

Waarom zou je gaan cutten? Er schiet haast niets meer over als je gaat cutten.

ga eerst maar eten want dit gewicht bij deze lengte.....

succes!

Ik wil eigenlijk eerst het vet wegwerken van me buik, heupen en borst. Ik ben nu 72,5 kg (1,87 meter), maar wil eigenlijk 70 / 69 kg zijn om vervolgens te bulken.

je kan niet kiezen waar je het vet wegwerkt dat kiest je lichaam. dus gwn cutten tot je tevreden bent, plaatselijke vet verwijderen is NIET mogelijk!
as ik van jou was zou ik zeker NIET CUTTEN! ga eerst bulken want je bent redlijk groot met een lag gewicht in verhouding! eet als een paard en train als een beest! tot ja zo'nt 80kg weegt ga dan zien of je al da niet wilt cutten tot vb 77kg.

(je kan ook clean-bulken als je dat wenst)

hopelijk is dit antwoord nuttig

(Clean) bulk met KT en cardio

ik zou proberen eerst 50kg te wegen en dan te gaan bulken tot 80.

Doe wat je zelf wilt, geloof me als je je doel niet na streeft (vet verlies at
zoals je aangeeft) gaat het je gauw tegenstaan, aan de andere kant zul je misschien meer hebben aan bulken (clean dan) want je hebt dan ook nog wat spiermassa en in de eerste periode verlies je vaak ook nog vet. Je wordt er iig met beide kanten beter mee (als je het goed doet) dus de keuze is aan jou.

Waarom zou je nu gaan cutten om vervolgens te gaan bulken? Kan je beter ineens bulken en volgend jaar gaan cutten.

dan ga je toch 2 weken stevig cutten (of 4 weken rustig) alvorens te bulken. Als jij daar blij van wordt.

t'is jouw feestje.

Er is niet zoiets als "beter". Het zijn gewoon keuzes.. allemaal wegen die naar hetzelfde Rome leiden.

Terug
Naar boven