Fitness Seller

Bulken of Cutten?

Begin eerst eens met trainen en een schoon voedingsschema. Je lichaam gaat niet van vandaag op morgen veranderen daar kunnen wel een paar maanden/jaren overheen gaan..

What he says, je zou kunnen gaan cutten als je Dat wilt voor de zomer. Enigste waar je tegenaan zal lopen is het feit dat je eruit gaat zien als een kampkindje of iets dergelijks. Niet echt impressive. Gewoon lekker clean bulken tot aan volgend jaar deze tijd.

Goed schema opstellen kwa voeding en training. Voldoende slaap. Voldoende dedication. En dan zul je goede gainz maken in je bulk periode.

Succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, dan ga ik even alle sticky's doornemen en topics doornemen zodat ik een voedingsschema kan maken.
Wat vinden jullie btw van me trainingsschema? (BULK)

Maandag: Triceps - Borst - Buik.
Dinsdag: RUST.
Woensdag: Biceps - (onder)Rug - Buik.
Donderdag: RUST.
Vrijdag: Schouders - Borst - Triceps - Benen.

Ik vind het persoonlijk ruk. Je bent nog een beginner en met een 3 dagen split gaat het niet heel erg hard. Je kan je beter houden aan een push/pull of ub/lb.

Ik vind het persoonlijk ruk. Je bent nog een beginner en met een 3 dagen split gaat het niet heel erg hard. Je kan je beter houden aan een push/pull of ub/lb.

Waar kan ik zo'n push/pull & ub/lb schema vinden, en heeft me lichaam dan wel genoeg rust want met me vorige schema heb ik vaker overgetraind en heb nu ook last van het overtrainen.

Dat schema was:
Maandag: Biceps, Rug, Schouders.
Dinsdag: Triceps, borst, benen.
Woensdag: rust.
Donderdag: Biceps, Rug, Schouders.
Vrijdag: Triceps, borst, benen.

Waar kan ik zo'n push/pull & ub/lb schema vinden, en heeft me lichaam dan wel genoeg rust want met me vorige schema heb ik vaker overgetraind en heb nu ook last van het overtrainen.

Dat schema was:
Maandag: Biceps, Rug, Schouders.
Dinsdag: Triceps, borst, benen.
Woensdag: rust.
Donderdag: Biceps, Rug, Schouders.
Vrijdag: Triceps, borst, benen.

Dat schema is ook wel beetje intensief om 2 dagen achter elkaar te doen 2x per week.
Zoon schema kun je vinden op bv Google

Succes!!

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 10:59 ----------

http://www.aworkoutroutine.com/push-pull-legs-split/

What he says, je zou kunnen gaan cutten als je Dat wilt voor de zomer. Enigste waar je tegenaan zal lopen is het feit dat je eruit gaat zien als een kampkindje of iets dergelijks. Niet echt impressive. Gewoon lekker clean bulken tot aan volgend jaar deze tijd.

Goed schema opstellen kwa voeding en training. Voldoende slaap. Voldoende dedication. En dan zul je goede gainz maken in je bulk periode.

Succes!!

Gewoon lekker clean bulken tot aan volgend jaar deze tijd.
Dat houd toch in dat ik moet gaan cutten en vetverliezen en daarna volop ga bulken?

Je zou bijvoorbeeld kunnen doen

Maandag: Push upperbody
Dinsdag: Lowerbody
Woensdag: rust
Donderdag: Pull uppderbody
Vrijdag: Lowerbody

Terug
Naar boven