Fitness Seller

Bulken verstandig?

yoyji

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
71kg
Mijn naam is yoyji ben 18 jaar en ben van plan om serieus te gaan bulken.
Heeft iemand hier nog enige goeie tips voor mij?
mijn uiteindelijke doel is om (droge) massa aan te zetten en in de komende 6-7 maanden 9 kilo aan te komen.
graag hoor ik van jullie !

En jij wilt dat we een antwoord geven gebaseerd op..?

• Topic Starter Topic Starter
@barebald gebaseerd op jullie/uw ervaring,

Zet je stats neer dan en eventueel een foto, koekwaus.

Mijn naam is yoyji ben 18 jaar en ben van plan om serieus te gaan bulken.
Heeft iemand hier nog enige goeie tips voor mij?
mijn uiteindelijke doel is om (droge) massa aan te zetten en in de komende 6-7 maanden 9 kilo aan te komen.
graag hoor ik van jullie !

9 kilo in een half jaar is rijkelijk veel. Zou je het niet iets rustiger aan doen ?

Ik weet niet wat je vetpercentage nu is, maar je doel is vast niet er als een fat blob uit te gaan zien.

9 kilo in een half jaar is rijkelijk veel. Zou je het niet iets rustiger aan doen ?

Ik weet niet wat je vetpercentage nu is, maar je doel is vast niet er als een fat blob uit te gaan zien.

Waarschijnlijk is hij een beginner, en heeft hij al die beginnergains verhalen gelezen.

Bulken is zeker NIET verstandig, en laat niemand je iets anders vertellen!
Als je bulkt, ga je namelijk meer kcal innemen dan je verbruikt. Dit kan er voor zorgen dat je zwaarder wordt!

Bulken is zeker NIET verstandig, en laat niemand je iets anders vertellen!
Als je bulkt, ga je namelijk meer kcal innemen dan je verbruikt. Dit kan er voor zorgen dat je zwaarder wordt!

inderdaad is echt linke boel, je wilt immers niet zwaarder worden!

ik zou mezelf lekker gaan vermaken door het lezen van wat sticky's, neus wat rond in de voedingssectie e.d.

Terug
Naar boven