MuscleMeat

Bulkschema Go of ?

Sander199

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Mannen,

Ik heb voor me zelf een redelijk simpel/basic bulk schema aangemaakt. Graag jullie mening en/of aanpassingen hieraan. Kloppen mijn verhoudingen in de voedingswaarden etc? Ik zelf heb t gevoel dat ik wat vergeet oid..

Vanuit mijn stats 185 cm en 78kg berekend dat ik +- 3500 Kcal nodig heb voor een bulk.

greetz

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Wel paar foutjes/opmerkingen

100 gram kipfilet heeft geen 42 gram eiwit.
Avondmaal bevat maar 8 gram vet? Dat is al de boter waar je in bakt.

En is 3500 niet aan de hoge kant voor jou stats ?

• Topic Starter Topic Starter
Wel paar foutjes/opmerkingen

100 gram kipfilet heeft geen 42 gram eiwit.
Avondmaal bevat maar 8 gram vet? Dat is al de boter waar je in bakt.

En is 3500 niet aan de hoge kant voor jou stats ?
Inderdaad deze zal ik even aanpassen thanks.

Maar ik heb deze behoefte uitgerekend aan de hand van Harris,

88,362 + (gewicht_in_kg X 13,397) + (lengte_in_cm X 4,799) - (leeftijd_in_jaren X 5,677)

dit uiteindelijk x de activiteit factor 1.55 gedaan, dan kwam ik uit op +- 3500 voor een bulk. Ook via de link de vaker in het forum naar voren komt van gaintph nog wat kwam deze waarde ook naar voren.

Als je geen problemen wil met je vettoename, zal ik beginnen op onderhoud te eten om te zien wat dat doet. Ik heb namelijk ook rond de 3200 kcal gegeten voor 3 maanden lang, belachelijk VEEL vet aangekomen toendestijds, blijkt dat ik kan gainen op 2700 i.p.v. wat de gemiddelde berekening me geeft.

Dus succes!

Het is mn bedoeling om een bulk in te gaan zetten, maar ik ben het met je eens dat ik het eerst eens zou kunnen proberen met +- 3200 kcal. Dan zit ik 200 boven mn onderhoud, zijn er nog bepaalde maaltijden die ik dan het best kan schrappen? Wat zijn de meningen van anderen hierover?

greetz

Ik weet niet hoelang je al bezig bent ?

Beginnende BBers kunnen net zoveel halen uit een clean bulk. Kcal inname langzaam verhogen.

Het traditionele bulken en cutten is meer voor de mensen die al paar jaar bezig zijn en een plateau bereiken.

Ik beschouw mezelf als een beginnende, voeding is altijd in orde geweest en let er altijd op dat ik niet onder mn behoefte eet. Dus wat is aan te raden? Mijn behoefte is nu op dit moment 2940 Kcal. Op hoeveel Kcal zal ik gaan zitten met de mogelijkheid om het op te schroeven, en welke maaltijd(en) kan ik daar op dit moment voor uit mn schema halen? Want ik heb t gevoel dat die nu al redelijk wat minimalistisch is en er anders honger van ga krijgen.

thanks

Terug
Naar boven