Fitness Seller

Bulkschema

hehe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Ik heb hier mijn bulk voedingsschema gepost. Ik ga deze om de 2 weken aanpassen qua voeding zodat ik het niet beu wordt en naargelang de metingen.

Wat zijn de dingen die ik hier nog in zou aanpassen?

Ik merk dat mijn ochtend nog vrij povertjes is. Dit komt omdat ik s'ochtends nooit honger heb en de shake al naar binnen spelen is al een hele klus op zich.

Mijn trainingen gebeuren in de ochtend. Dit omdat ik door mijn werk nergens anders tijd vind.

Naamloos.png

Klopt je vp? Want bulken op 18% lijkt me minder verstandig

• Topic Starter Topic Starter
Het VP klopt inderdaad. Het was ook te verwachten na een volledig jaar niet meer getraint te hebben.

Ik zat met de gedachtengang van nu te bulken en eerst zoveel mogelijk spieropbouw kweken om daarna achteraf het VP naar beneden te halen.

Ik zou het andersom doen,

• Topic Starter Topic Starter
Dus je raad zou zijn: eerst cutten? (Naar hoeveel %?)

Op zich wel makkelijk aan te passen, gewoon 1 rijst/kip maaltijd weglaten en ik heb 550kcal minder in mijn schema.

Dus je raad zou zijn: eerst cutten? (Naar hoeveel %?)

Op zich wel makkelijk aan te passen, gewoon 1 rijst/kip maaltijd weglaten en ik heb 550kcal minder in mijn schema.
Hoe lager hoe beter, heel simpel gezegd gaat je lichaam steeds efficienter met voeding om wanneer je laag in vet zit. Maar onder 10 zou top zijn! Dan zie je ook veel beter of je vooruit gaat en waar verbetering nodig is.

Maaltijd weglaten is niet verstandig,
Hoe vaker je op een dag eet, hoe meer je je metabolisme stimuleert, je kan beter over de hele dag wat kcal wegsnoepen bij je koolhydraten

Terug
Naar boven